آینده شخصیت شاهزاده لیا در دنیای فیلم‌های جنگ ستارگان چه خواهد بود؟

8 January 2017 - 23:59

در کنار ناراحتی طرفداران دنیای Star Wars برای درگذشت کری فیشر (Carrie Fisher)، بازیگر فقید این مجموعه، عده‌ای به شدت نگران این موضوع هستند که در غیاب شخصیت شاهزاده لیا چه آینده‌ای برای این سری رقم خواهد خورد. کری فیشر با حضور خود در فیلم The Force Awakens «نیرو برمی‌خیزد» که در سال ۲۰۱۵ اکران شد، بار دیگر کاراکتر ژنرال Leia Organa را زنده کرد و البته قرار است در شماره هشتم نیز او را ببینیم. بعد از مرگ فیشر اعلام شد که وی فیلم‌برداری تمامی صحنه‌های مربوط به خود در شماره بعدی این مجموعه را به پایان رسانده است ولی فیلم‌برداری اولیه، در تابستان تمام شده بود و فیلم‌برداری ثانویه این پروژه هنوز انجام نپذیرفته است. همچنین قرار بود شاهزاده لیا در Star Wars: Episode IX نیز نقش داشته‌باشد. این مشکل برای استودیوی Lucasfilm تبدیل به یکی از تاپیک‌های مطرح در اینترنت شده‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

قبلا نیز اعلام شده بود نقش لیا در شماره هشتم این سری نسبت به The Force Awakens بسیار پرنگ‌تر خواهد بود و این موضوع به این معنی است که Lucasfilm قرار بود در آینده، خیلی بیشتر به کاراکتر لیا بپردازد. اما حالا آنها باید بهترین راهکار را برای ادامه روند این سه‌گانه انتخاب کنند. به همین دلیل قرار است کالین تروروف (Colin Trevorrow) کارگردان Star Wars 9 به زودی با رئیس استودیوی لوکاس‌فیلم دیداری داشته باشد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، گفته می‌شود که تروروف در طول اقامتش در لس‌آنجلس در خصوص راهکارهای مناسب پیش‌رو با کتیلین کندی (Kathleen Kennedy) بحث خواهد کرد. اگرچه این شایعه وجود دارد که مراحل فیلم‌برداری قسمت نهم جنگ ستارگان بهار امسال انجام خواهد شد ولی این موضوع هنوز به تایید دیزنی نرسیده‌است و البته نمی‌شود بدون یک برنامه مشخص، مراحل فیلم‌بردرای را آغاز کرد. هالیوود ریپورتر این تئوری را عنوان کرده‌است که شاید آغاز فیلم‌برداری Star Wars: Episode IX در اوایل سال ۲۰۱۸ باشد تا فیلم برای اکران در اواخر سال ۲۰۱۹ آماده شود. البته هنوز مشخص نیست که نویسنگان قسمت نهم چه مقدار از داستان این دنباله را آماده کرده‌اند.

این موضوع که سرنوشت لیا چه خواهد بود بستگی به تصیمات این چند روز مدیران Lucasfilm و سازندگان این مجموعه دارد و آنها خوب می‌دانند کری فیشر و شاهزاده لیا چقدر برای طرفدارن جنگ ستارگان اهمیت دارند.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.