The Mandalorian رکورد دانلود غیرقانونی Game of Thrones را شکست

4 January 2021 - 16:15
The Mandolarian

پس از رکورد هفت ساله‌ی Game of Thrones که آخرین فصل آن در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، The Mandalorian تاج بیشترین میزان دانلود غیرقانونی یا به اصطلاح Pirate را از آن خود کرد. داده‌های به دست آمده از سایت BitTorrent نشان می‌دهد این مجموعه‌ی لایواکشن انحصاری شبکه‌ی Disney+ که در دنیای Star Wars جریان دارد توانسته در سال ۲۰۲۰ رتبه‌ی نخست دانلود غیرقانونی را به دست آورد. سال گذشته، در زمان پخش شدن فصل اول، The Mandalorian جایگاه سوم را از آن خود کرده بود. دومین فصل از این مجموعه‌ی پر سر و صدا، داستان دین دیارین (Din Djarin) با بازی پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و مأموریتش برای رساندن گروگو (Grogu) به دست یک Jedi Master را روایت می‌کند. در این فصل شاهد بازگشت Boba Fett و تعدادی دیگر از شخصیت‌های محبوب سری جنگ‌های ستاره‌ای از جمله بوکاتان کریز (Bo-Katan Kryze) و آسوکا تانو (Ahsoka Tano) هستیم. در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

طبق داده‌های بررسی شده توسط TorrentFreak، مجموعه‌ی The Mandalorian بیشترین تعداد دانلود در سایت BitTorrent را دارد. لیست ۹ مجموعه اول پس از این سریال به ترتیب شامل The Boys، سریال Westworld، سریال Vikings، سریال Star Trek، کارتون Rick and Morty، مجموعه آخرالزمانی The Walking Dead و The Outsider و در نهایت Arrow و The Flash می‌شود.

در ماه اکتبر، ۹ قسمت تازه منتشر شده‌ی The Mandalorian توانست رتبه‌ی نخست ۱۰ سریال برتر Disney+ را به دست آورد. در هفته‌ی آخر ماه اکتبر، ساخته‌ی جان فاورو (Jon Favreau) در مقام سوم و پس از The Queen’s Gambit و The Office در Netflix قرار داشت و به صورت کلی ۱ میلیارد دقیقه زمان صرف مشاهده آن شده بود. فصل دوم The Mandalorian نهم آبان ماه منتشر و پایان‌بندی آن با رونمایی از شخصیت Boba Fett انجام شد.

موفقیت‌های The Mandalorian سبب شد Disney و Lucasfilm تعداد دیگری از اسپین‌آف‌های جنگ‌های ستاره‌ای را معرفی کنند. در کنار Andor و Obi-Wan Kenobi که پیش‌تر ساخت‌ آن‌ها اعلام شده بود، در ماه دسامبر اسپین‌آف‌های Ahsoka و Rangers of the New Republic نیز معرفی شدند. در صحنه‌ای که پس از اتمام آخرین قسمت از فصل دوم به نمایش در آمد، متوجه شدیم قرار است شاهد مجموعه‌ای درمورد Boba Fett هم باشیم، سپس این خبر طی برنامه‌ای تلویزیونی توسط فاورو تأیید شد.

وقتی از پاسکال سوال شد که قرار است چند فصل از The Mandalorian ساخته شود، ایشان این چنین جواب داد:

فکر کنم کیفیت همیشه مهم‌تر از کمیت است. پس تا زمانی که در همین سطح فوق‌العاده از کیفیت باقی بماند، ادامه خواهد داشت، بیشتر از هر چیز دیگر همین موضوع اهمیت دارد.

تمام قسمت‌های منتشر شده از The Mandalorian هم‌اکنون از طریق Disney+ قابل دسترسی می‌باشند.

منبع: comicbook

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.