زک اسنایدر برنامه‌ای برای ادامه‌ی فعالیت در دی‌سی ندارد

5 January 2021 - 13:52

زک اسنایدر (Zack Snyder) اعلام کرد که پس از اتمام نسخه‌ی شخصی خود از فیلم Justice League، تصمیمی برای ادامه‌ی فعالیت در دنیای دی‌سی ندارد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

اسنایدر که برای صحبت درباره‌ی نسخه‌ی شخصی خود از Justice League در برنامه‌ی ComicBook Debate YouTube ظاهر شده بود، در پاسخ به پرسش حضار در مورد احتمال فعالیت مجدد در دنیای سینمایی دی‌سی، با یادآوری تصمیم قبلی‌اش برای ساخت پنج فیلم دیگر در دنیای دی‌سی، اعلام کرد که از آن زمان مشغول کار روی پروژه‌های دیگری است و فعلا تصمیمی برای این کار ندارد. البته او اذعان داشت که قبلا هم انتظار نداشته نسخه‌ای شخصی از فیلم Justice League منتشر کند، بنابراین هیچ چیزی غیرممکن نیست. 

او گفت:

ببینید؛ من هرگز فکر نمی‌کردم که Justice League را به‌شیوه‌ی خودم به اتمام برسانم. به‌طور گسترده گفته می‌شود که این فیلم قدیمی است….بله؛ ولی من هیچ مشکلی با این قدیمی بودن ندارم. دنیای دی‌سی با شیوه‌ی خودش به پیش‌روی ادامه می‌دهد ولی من این نسخه را با دیدگاه شخصی خودم و مسیری که تمایل داشتم کاراکترها طی کنند، به‌اتمام رساندم و این خیلی خوب است. همان‌طور که می‌دانید من برای ساخت پنج فیلم دیگر در دنیای دی‌سی هم برنامه داشتم، ولی در حال حاضر سرم بسیار شلوغ است. من پروژه‌های زیادی در دست تولید دارم. ایمان هواداران به این فیلم واقعا ستودنی‌ست و من از این بابت بسیار خوشحالم که آن‌ها بالاخره می‌توانند آخرین جرعه‌ی Justice League را بنوشند. اما آیا من به کار با دی‌سی ادامه خواهم داد؟ فعلا برنامه‌ای ندارم؛ ولی چه‌کسی فکر می‌کرد که من روزی نسخه‌ای شخصی از Justice League را به‌اتمام برسانم؟ بنابراین هیچ احتمالی غیرممکن نیست.

پیش‌تر هم از اسنایدر راجع‌به مجموعه کمیک‌های شخصی خود در دنیای دی‌سی سوال پرسیده شده بود و او وجود چنین چیزی را رد کرد.

او گفته بود:

تصور نمی‌کنم که چنین اتفاقی هرگز رخ دهد؛ اما من و جیم لی (Jim Lee) قبلا درباره‌اش صحبت‌هایی کرده بودیم که البته به هیچ نتیجه‌ای هم نرسیده بود. برای اطلاعات بیشتر به جیم مراجعه کنید (خنده). ولی من اصلا بدم نمی‌آید که روی یک کتاب کمیک هم کار کنم.

نسخه‌ی شخصی زک اسنایدر از فیلم Justice League در سال ۲۰۲۱ از HBO Max پخش خواهد شد.

منبع: سایت ComicBook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.