خبر حضور مایکل کیتون به عنوان بتمن اصلی در DCEU تکذیب شد

5 January 2021 - 17:17
بتمن

خبری منتشر شده بود که نشان می‌داد مایکل کیتون (Michael Keaton) جایگزین بن افلک (Ben Affleck) به‌عنوان بتمن اصلی دنیای سینمایی گسترده‌ی DC خواهد شد، اکنون این خبر تکذیب و مشخص شد که این ستاره فقط قرار است در فیلم اختصاصی The Flash محصول کمپانی Warner Bros حضور پیدا کند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

شایعات از جایی شروع شد که خبرنگار The New York Times، بروکز بارنز (Brooks Barnes) پاسخی به یک توییت داد؛ توییت درواقع سؤالی راجع به آن بود که کمپانی برادران وارنر چه برنامه‌ای برای فرانچایزهای بتمن دارد و چند بتمن قرار است درآن‌واحد بر روی پرده‌ی نقره‌ای دیده شوند، یکی از فرانچایزها که قطعاً بتمن رابرت پتینسون (Robert Pattinson) خواهد بود اما دیگری مشخص نیست. بارنز با تنها یک کلمه پاسخ داد:

کیتون

همین پاسخ بارنز باعث‌ترند شدن Batman Beyond در توییتر شد. بااین‌حال، بارنز بعدتر ابهامات به وجود آمده را برطرف و اعلام کرد که منظورش فقط حضور کیتون در فیلم Flash بوده است و نه چیز دیگری.

بارنز در توییتش گفت:

آفلاین (مشغول اسباب‌کشی) بودم و وقتی برگشتم، این صحبت‌های عجیبی که راجع به مایکل کیتون می‌شود را دیدم. منظورم یک فیلم بود که کیتون درش حضور دارد و نه یک مجموعه فیلم، اگر اطلاعاتی بیشتر از حضورش در فیلم The Flash داشتم، قطعاً داخل مقاله می‌نوشتمش.

بارنز پیش‌تر با رئیس کمپانی DC Films، والتر هامادا (Walter Hamada) راجع به نقشه‌های این کمپانی برای اکران سینمایی چهار فیلم در طول یک سال که از ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد، مصاحبه کرده بود. نقشه‌های DC Films به همین‌جا ختم نمی‌شود، آن‌ها و WarnerMedia برنامه دارند تا در هر سال دو فیلم را جداگانه و اختصاصی برای سرویس استریمی HBO Max تولید کنند.

طبق تئوری‌های The New York Times، فیلم‌هایی از DC برای HBO Max تولید خواهند شد که ریسکی‌تر باشند یعنی آثاری نظیر فیلم Static Shock به تهیه‌کنندگی مایکل بی. جردن (Michael B. Jordan) و فیلم Batgirl که برای مدت طولانی افراد مختلف مشغول کار بر روی آن بوده‌اند. بااین‌حال، این‌ها تنها حدس و گمان‌های «نیویورک‌تایمز» است و هامادا به‌طور مشخص اعلام نکرده است که چه فیلم‌هایی بر روی HBO Max پخش خواهند شد.

هامادا گفته بود:

برای هر فیلمی که اکنون مشغول کار بر روی آن هستیم، با خودمان فکر می‌کنیم که چه اسپین‌آفی را می‌توان برای آن در HBO Max ساخت.

دلیل ترند شدن عنوان Batman Beyond در توییتر به خاطر آن است که طرفداران برای مدت‌های طولانی انتظار فیلم لایو-اکشن اقتباسی از آن با حضور مایکل کیتون در نقش بروس وین سالخورده که به تری مک‌گینیس، جانشین جوانش آموز می‌دهد را دارند. اتفاقاً مجموعه‌های Batman: The Animated Series و Batman Beyond نیز در همین ماه بر روی سرویس HBO Max قرار گرفتند.

فیلم The Flash به کارگردانی اندی موشیتی (Andy Muschietti) بر اساس فیلم‌نامه‌ای از کریستینا هادسون (Christina Hodson) و با درخشش ازرا میلر (Ezra Miller)، مایکل کیتون، بن افلک و بیلی کروداپ (Billy Crudup) در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۲ (۱۲ خرداد ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

منبع: CBR

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.