برخی از بخش‌های Justice League زک اسنایدر مخفیانه فیلم‌برداری شده‌اند

5 January 2021 - 23:25
فیلم Justice League

زک اسنایدر هنگام ساخت فیلم Justice League، مشکلات بسیاری با شرکت برادران وارنر داشت و جدیدا اعتراف کرده که نسخه‌ی مخصوص خودش را هم به‌صورت هم‌زمان با فیلم اصلی که در سال ۲۰۱۷ اکران شد فیلم‌برداری ‌کرده است. با سینما فارس همراه باشید.

زک اسنایدر فاش کرد که در حال تولید نسخه‌ی خودش از Justice League به‌صورت هم‌زمان با فیل اصلی بوده است. در طول این سال‌ها، بارها درباره‌ی روند آشفته‌ی فیلم‌برداری فیلم بحث شده است. هم‌اکنون نسخه‌ی اسنایدر از پروژه، از طریق اچ‌بی‌او‌مکس (HBO MAX) در قالب چهار قسمت آماده‌ی نمایش است.

اسنایدر برنامه‌ی متفاوتی برای این سری داشت که متاسفانه به‌خاطر ایجاد مشکلاتی با شرکت برادران وانر و از طرفی مشکلات زندگی شخصی‌اش از این پروژه کنار رفت. این فیلم‌ساز در گفت‌وگویی با صراحت درگیری خود با استودیو را آشکار کرد. اسنایدر سپس فاش کرد که در میان همه‌ی این‌ها، او همچنان با برنامه‌ی اصلی خودش روی Justice League کار می‌کرده است. او به‌دنبال این بوده تا اطمینان حاصل کند نسخه‌ای از این فیلم را بدون دخالت‌های خارجی بسازد. وی در این مورد توضیح داد:

شما می‌دانید که من با استودیو درگیر بودم. من هم‌زمان کار خودم را انجام می‌دادم تا بتوانم آنچه که فکر می‌کنم بهتر است را بسازم. کاری را انجام دادم که به ایده خودم نزدیک‌تر بود.

به این ترتیب بود که پس از خارج شدن اسنایدر از آثار دی‌سی و متوقف شدن فرنچایز Justice League، او قادر بود به‌طور مداوم تصاویری از این پروژه را که قبلا انجام داده بود، منتشر کند. قبل از این‌که هوادارن از انتشار نسخه‌ی مخصوص زک اسنایدر حمایت کنند، بحث‌های زیادی وجود داشت که آیا اصلا چنین فیلمی موجود است؟ همان‌طور که هم‌اکنون مشخص شده، پاسخ این سؤال پیچیده‌تر از یک بله یا خیر ساده است. قبل از این‌که اسنایدر مجبور به ترک فیلم‌برداری و ساخت این اثر شود، بسیاری از سکانس‌ها فاقد VFX بودند و به همین دلیل بودجه‌ی اضافی برای ساخت آن‌ها به او داده شد.

همان‌طور که گزارش شده، اسنایدر قطعه‌هایی از کارهای خود را به مدیران نشان داد که در نهایت آن‌ها را متقاعد کرد به او یک فرصت دوباره بدهند. در این مرحله، کارگردان ادعا می‌کند که هیچ قصدی برای کار بر روی دنیای دی‌سی بر مبنای اسنایدرکات ندارد، اما هیچ چیزی غیرممکن نیست.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.