سارا شاهی به نقش مرموزش در فیلم Black Adam اشاره کرد

6 January 2021 - 00:41
سارا شاهی در فیلم Black Adam

سارا شاهی، تصویری از تحقیقات کمیکی خود برای فیلم Black Adam را به اشتراک گذاشت که به نقش او در فیلم اشاره دارد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

سارا شاهی بازیگر سینما، تصویری از تحقیقات کمیکی خود به اشتراک گذاشته است که نقش مرموزش در فیلم Black Adam، که به زودی منتشر می‌‌شود را نشان می‌‌دهد. از مدت‌های پیش انتظار می‌‌رفت فیلم سینمایی Black Adam به عنوان بخشی از جهان گسترده DC ساخته شود. در سال ۲۰۱۴ دوئین جانسون (Dwayne Johnson) ملقب به “د راک” برای بازی در نقش کاراکتر منفی فیلم شزم از دیوید اف سندبرگ (David F. Sandberg) انتخاب شد. اما با توجه به قد و قواره جانسون، کمپانی DC Films برای این کاراکتر فیلمی انفرادی ساخت، که وقایع آن ۵۰۰۰ سال بعد از اشتباهی زندانی شدن جنگجوی کهندقی اتفاق می‌‌افتد. فیلم Black Adam با بازی دوئین جانسون به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده بود که در دسامبر ۲۰۲۱ منتشر شود. اما به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا، تاریخ انتشار این فیلم برای مدت نامعلومی به تأخیر افتاد و برنامه‌های تولید آن در بهار سال ۲۰۲۱ آغاز می‌‌شود.

پس از آن که فیلم Black Adam تاریخ انتشارش در سال ۲۰۲۱ را از دست داد، آینده آن کاملا تاریک به نظر می‌‌رسید. اما تنها چند روز پس از به تعویق افتادن، خبر انتخاب سارا شاهی برای یک نقش مرموز در این فیلم اعلام شد و به هواداران نگران اطمینان داد که این پروژه هنوز در مسیر ساخت قرار دارد. کاراکتر شاهی به عنوان استاد دانشگاه گمنامی تأیید شد که بعداً به عنوان یک مبارز آزادی‌خواه به نیروهای کهندق می‌‌پیوندد. جزئیاتی درباره کاراکتر او ارائه نشده است، که این طرفداران را به این فکر می‌‌اندازد که آیا او نقش کاراکتر دیگری را در جهان DC بازی می‌‌کند یا به عنوان یک کاراکتر غیرکمیکی در این فیلم حضور دارد. اما آخرین پست شاهی در شبکه‌های اجتماعی ممکن است اشاراتی به نقش او در فیلم Black Adam داشته باشد.

شاهی تصویری از تحقیقات کمیکی خود برای فیلم Black Adam در اینستاگرام منتشر کرد و نسخه‌هایی از برخی کمیک‌هایی که به منظور آماده‌سازی برای بازی در این فیلم خوانده است را به نمایش گذاشت. این کامیک‌ها شامل شماره ۱۳ و ۱۶ از مجموعه کتاب‌های کمیک محدود ۵۲ و تک شماره Year of the Villain: Black Adam که در اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شد، هستند.

اگرچه نقش شاهی در فیلم Black Adam به طور رسمی تأیید نشده است، اما شایعات مبنی بر این شنیده می‌شود که وی نقش الهه مصری ادریانا توماز یا همان ایزیس را در این فیلم بازی خواهد کرد. اکنون پست اینستاگرامی شاهی حتی بیشتر از گذشته به شایعات دامن زده است زیرا گمانه‌زنی‌ها در مورد کاراکتر او را تأیید می‌کند. ایزیس در هر دو شماره ۱۳ و ۱۶ از ۵۲ نقش مهمی داشت. در شماره ۱۶، ایزیس با بلک آدام ازدواج می‌‌کند، و از طریق نفوذ آرامش خود، جنگجوی کهندقی را از یک دیکتاتور بی‌رحم به یک حاکم خیرخواه تبدیل می‌‌کند. در حالی که هنوز مدتی تا اعلام رسمی نقش شاهی در این فیلم باقی مانده است، DC قبل از آن نقش‌هایی را که چندین بازیگر دیگر در Black Adam بازی خواهند کرد تأیید کرده است. برای مثال آلدیس هاج (Aldis Hodge) در نقش هاکمن و نوآ سنتینو (Noah Centineo) در نقش اتم اسمشر بازی خواهند کرد. کوینتسا سویندل (Quintessa Swindell) نیز جدیدا به فیلم Black Adam پیوسته است و نقش سایکلون را بازی خواهد کرد.

از لحاظ جسمی و تجربی، شاهی انتخابی عالی برای ایفای نقش ایزیس در این فیلم است. ارتباط شاهی با DC به سال ۲۰۱۱ بازمی‌‌گردد؛ زمانی که او صداپیشگی ابرشرور معروف یعنی کیلر فراست را در فصل اول سریال انیمیشنی Young Justice انجام داد و عملکرد خیره‌کننده او در چند فعالیت دیگر و درام‌های علمی-تخیلی‌ای مانند Chicago Fire و Reverie ثابت کرد که او کاندید ایده‌آلی برای این نقش است. پست اخیر شاهی در اینستاگرام همچنین نشان‌دهنده این است که وی تلاش زیادی برای بازی در نقش کاراکتر خود در فیلم Black Adam می‌‌کند. او در حال تحقیق در مورد ریشه‌های کاراکتر خود است و برای کامل کردن عملکرد خود در فیلم، با ظرافت‌های او آشنا می‌‌شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.