نوما دومزونی به لایو اکشن The Little Mermaid پیوست

6 January 2021 - 11:37
نوما دومزونی

نوما دومزونی (Noma Dumezweni) قرار است نقشی کاملا جدید را در لایو اکشن The Little Mermaid بازی کند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این بازیگر بعد از یک نقش‌آفرینی عالی‌ به عنوان وکیل هیو گرانت (Hugh Grant) در سریال پرطرفدار HBO به نام The Undoing، قرار است نقشی را زیر دریا بر عهده بگیرد و به اقتباس لایو اکشن The Little Mermaid بپیوندد.

هلی بیلی (Halle Bailey) در نقش آریل، یک شاهدخت پری دریایی است که رویای انسان بودن را دارد، در حالی که ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) نقش اورسلا، خاله شیطانی او را بازی می‌کند. خاویر باردم (Javier Bardem) برای بازی در نقش کینگ ترایتون در فیلم حضور دارد.

فیلم The Little Mermaid توسط راب مارشال (Rob Marshall) کارگردانی و توسط دیوید مگی (David Magee) نویسندگی خواهد شد. این فیلم که به زودی منتشر می‌شود دارای موسیقی اصلی انیمیشن کلاسیک سال ۱۹۸۹ با تغییراتی توسط آهنگ‌ساز آلن منکن (Alan Menken) و متن ترانه لین-منوئل میرندا (Lin-Manuel Miranda)، سازنده همیلتون است. میراندا همچنین تهیه‌کنندگی این فیلم را در کنار مارشال، مارک پلت (Marc Platt) و جان دلوکا (John DeLuca) برعهده دارد. جسیکا ورچو (Jessica Virtue) و آلیسون ارلیکمن (Allison Erlikhman) نظارت بر پروژه را بر عهده دارند.

هنوز مشخص نیست که دومزونی نقش چه شخصیتی را بازی خواهد کرد، چون قرار است یک نقش کاملا تازه را بازی کند که در انیمیشن اصلی وجود نداشته است.

دومزونی یکی از برجسته‌ترین چهره‌های سریال The Undoing از HBO در کنار گرانت و نیکول کیدمن (Nicole Kidman) بود. نقش او می‌تواند باعث دریافت جایزه‌هایی برایش در فصل جوایز آینده شود. در راس دست‌آورد‌های او، نقشش به عنوان روان‌درمانگر پال مسکال (Paul Mescal) در سریال اقتباسی Normal People از شبکه Hulu قرار دارد. او قرار است در سال ۲۰۲۱ در سریال Made For Love از HBO بازی کند.

دومزونی همچنین قبلا با دیزنی در فیلم Mary Poppins Returns همکاری داشته است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.