بن افلک مشغول نوشتن فیلم‌نامه فیلم بعدی خود است

6 January 2021 - 14:35
Ben Affleck

طبق گزارش‌ها، بن افلک (Ben Affleck) در حال حاضر مشغول کار بر روی فیلم بعدی خود است، چرا که گفته شده این بازیگر درگیر نوشتن فیلم‌نامه این فیلم می‌باشد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پس از همکاری مجدد با زک اسنایدر (Zack Snyder) جهت کامل کردن نسخه این کارگردان از فیلم Justice League که برای پخش در شبکه اینترنتی HBO Max برنامه‌ریزی شده، او قرار است که به‌زودی لباس بتمن را به تن کرده و در فیلم The Flash دوباره این نقش را ایفا کند. با این وجود، مدت زیادی است که بن افلک از تولید فیلم‌های اریجینال خود لذت برده و اکنون به نظر می‌رسد مشغول توسعه فیلم بعدی خود می‌باشد.

پس از بازگشت بن افلک از شهر نیواورلئان آمریکا به خانه خود که جهت فیلم‌برداری دوباره برخی از صحنه‌های فیلم Deep Water به آنجا رفته بود، یکی از منابع نزدیک به این بازیگر گفته است:

بن اخیراً در سکوت به سر برده است. او از ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ مشغول نوشتن فیلم‌نامه فیلم بعدی خود می‌باشد.

در مورد زندگی شخصی این بازیگر نیز، به نظر می‌رسد که پس از سپری کردن سال‌هایی دشوار به دلایلی شخصی، او اکنون در وضعیت خوبی به سر می‌برد. این منبع درباره رابطه بین او و بازیگر دیگری با نام آنا د آرماس (Ana de Armas) که از ماه نوامبر سال پیش (آبان ماه ۱۳۹۹) شروع شده گفت:

آن‌ها در وضعیت خوبی به سر می‌برند. هر دو مشغول بچه‌های بن، مشغله‌های کاری و لذت بردن از زندگی با یکدیگر هستند.

پروژه‌های آینده این بازیگر شامل فیلم‌ها و سریال‌های زیر می‌باشد:

فیلم Ghost Army که علاوه بر نقش‌آفرینی در این فیلم، وظیفه کارگردانی آن را نیز بر عهده داشته، فیلم The Last Duel که مشغول نوشتن فیلم‌نامه آن بوده و سریال تلویزیونی با نام Thirst که یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی آن است.

او همچنین قرار است در فیلم‌هایی از جمله فیلم Deep Water، فیلم درام تاریخی The Last Duel با کارگردانی ریدلی اسکات (Ridley Scott)، نسخه زک اسنایدر از فیلم Justice League، فیلم درام جنگی Ghost Army، فیلم مورد انتظار دنیای گسترده DC با نام The Flash، فیلم دارم جنایی و مهیج Witness For The Prosecution، قسمت بعدی فیلم Accountant و فیلم علمی-تخیلی Hypnotic با کارگردانی رابرت رودریگز (Robert Rodriguez) حضور داشته باشد.‍‍‍‍‍‍‍

جدیدترین کاری که او در آن دیده شده نیز فیلم The Way Back بوده که این فیلم، قبل از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها به نمایش گذاشته شده بود.

هنوز هیچ تاریخ پخشی برای فیلم بعدی او که اکنون مشغول نوشتن فیلم‌نامه آن می‌باشد، در نظر گرفته نشده است. فعلاً، طرفداران این بازیگر می‌توانند منتظر فیلم Zack Snyder’s Justice League باشند که اوایل سال ۲۰۲۱ در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش درخواهد آمد.

منبع: کمیک بوک

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.