کلنسی براون در نقش شخصیت منفی به سریال Dexter پیوست

6 January 2021 - 15:38
Clancy Brown

کلنسی براون (Clancy Brown) برای ایفای نقشی منفی اصلی در مقابل مایکل سی. هال (Michael C. Hall) به فصل تازه‌ی سریال Dexter محصولی از شبکه‌ی شوتایم پیوست. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

براون نقش شخصیت منفی کرت کالدول را ایفا خواهد کرد. بر اساس توضیحات رسمی سریال، کالدول متولد و بزرگ‌شده‌ی شهر آیرون لیک است. در واقع برخی او را به‌عنوان شهردار غیررسمی این شهر کوچک در نظر می‌گیرند. او تحقق رویای آمریکایی را مانند پدرش در راندن کامیون‌های تریلی می‌دید، بنابراین اکنون دارنده‌ی چندین کامیون و ایستگاه باری است. قدرتمند، سخاوتمند، محبوب همه؛ او واقعاً یک فرد مردمی است، اگر او هوایتان را داشته باشد، چه نعمتی بهتر از آن برای شما؟ اما اگر کرت را دور بزنید یا به هرکسی که برای او مهم است، آسیب برسانید… خدا کمکتان کند.

هال که بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ ایفاگر نقش «دکستر» بود برای بازگشت سریال به شورانری کلاید فیلیپس (Clyde Phillips)، باز خواهد گشت.

سریال حول دکستر مورگان، متخصص خون‌شناسی درون‌ستیز و پیچیده جریان دارد که برای دپارتمان پلیس میامی کار می‌کند اما مخفیانه قاتلی سریالی است.

سریال Dexter توسط شبکه‌ی شوتایم تهیه شده و فیلیپس، هال، جان گلدوین (John Goldwyn)، سارا کولتون (Sara Colleton)، بیل کارارو (Bill Carraro) و اسکات رینولدز (Scott Reynolds) تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

براون برای به تصویر کشیدن شخصیت منفی کاپیتان بایرون هدلی در فیلم The Shawshank Redemption شناخته می‌شود. او همچنین ایفاگر نقش شخصیت وایکینگ لافگرن در فیلم Bad Boys محصول ۱۹۸۳، کورگن در فیلم Highlander و برادر جاستین کرو در سریال Carnivàle محصول HBO بوده است. او از سال ۱۹۹۹ و پخش اولین قسمت مجموعه‌ی انیمیشنی SpongeBob SquarePants صداپیشه‌ی شخصیت آقای خرچنگ بوده و در فیلم Thor: Ragnarok نیز صداپیشگی شخصیت سورتور را بر عهده داشته است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.