شایعه: سایبورگ ری فیشر در فیلم The Flash حاضر نخواهد بود

6 January 2021 - 22:53
The Flash

برخلاف شایعات قدیمی حاکی از حضور سایبورگ با نقش‌آفرینی ری فیشر (Ray Fisher) در فیلم پیشِ روی The Flash، گزارشی جدید نشان می‌دهد که نه فیشر و نه شخصیتش در دنیای سینمایی گسترده‌ی دی‌سی (DCEU) در این پروژه حاضر نخواهند بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

مارک هیوز (Mark Hughes) در توییتر نوشت:

شایعات در مورد انتخاب بازیگری جدید برای نقش سایبورگ دروغ هستند، سایبورگ در فیلم فلش حاضر نخواهد بود و بازیگر جدیدی هم برای این نقش انتخاب نخواهد شد. تأییدیه‌ی این خبر را از استودیو گرفته‌ام. شایعات غلط هستند.

The Flash

این خبر پس‌ازآن می‌آید که فیشر در توییترش اعلام کرد که در پروژه‌هایی از کمپانی Warner Bros که با همکاری رئیس کمپانی DC Films یعنی والتر هامادا (Walter Hamada) ساخته شوند، حضور پیدا نخواهد کرد؛ این بازیگر همچنین مشاجره‌ای برای افزایش دو برابری دستمزدش برای حضور در نقش سایبورگ در فیلم The Flash داشته است. هنوز مشخص نیست که غیبت سایبورگ در فیلم فلش به خاطر مسائل پیش‌آمده است یا به‌طور کل داستان چیز دیگریست.

حضور سایبورگِ فیشر در فیلم فلش به سال ۲۰۱۶ وقتی‌که ریک فاموییوا (Rick Famuyiwa) برای کارگردانی این پروژه انتخاب شده بود، باز می‌گردد. حتی وقتی فاموییوا پروژه را ترک کرد نیز شایعات حضور سایبورگِ فیشر در این فیلم همچنان بر قوت خود باقی مانده بود تا جایی که حتی در پاییز گذشته گزارش‌هایی مبنی بر مذاکره‌ی فیشر برای بازگشت در نقش سایبورگ در فیلم مذکور منتشر شدند.

فیشر در فیلم‌های Batman v. Superman: Dawn of Justice و Justice League به‌عنوان سایبورگ در دنیای سینمایی گسترده‌ی دی‌سی به ایفای نقش پرداخت. او همچنین در نسخه‌ی اسنایدرکات Justice League به کارگردانی زک اسنایدر (Zack Snyder) نیز برای ایفای این نقش حاضر خواهد بود.

فیلم فلش به کارگردانی اندی موشیتی (Andy Muschietti) بر اساس فیلم‌نامه‌ای از کریستینا هادسون (Christina Hodson) و با درخشش ازرا میلر (Ezra Miller)، مایکل کیتون (Michael Keaton)، بن افلک (Ben Affleck) و بیلی کروداپ (Billy Crudup) در چهارم نوامبر ۲۰۲۲ در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: CBR

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.