پوستر فیلم Mortal Kombat منتشر شد

7 January 2021 - 00:32

اولین پوستر رسمی ریبوت فیلم Mortal Kombat، همراه با تاریخ انتشار و نسخه‌ی طلایی لوگوی فیلم منتشر شد. با سینما فارس همراه باشید.

پوستر جدیدی برای ریبوت فیلم Mortal Kombat منتشر شد. این پوستر دارای عنوان جدید این فیلم و همچنین یک نسخه‌ی طلایی از لوگوی کلاسیک Mortal Kombat است. تاد گارنر (Todd Garner)، تهیه کننده‌ی این فیلم، سال گذشته وقتی این اثر به تأخیر افتاد در توییتر اعلام کرد که تریلر این فیلم در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

فیلم Mortal Kombat به‌عنوان یک ریبوت برای سری فیلم‌های این مجموعه ساخته شده است. این سری بر اساس یک فرنچایز بازی ویدئویی بسیار معروف به همین نام ساخته می‌شود. پل اندرسون پیش از این سری Mortal Kombat را با فیلم Mortal Kombat 1995 و دنباله‌ی آن، Mortal Kombat: Annihilation اقتباس کرده بود. گرگ روسو، نویسنده‌ی فیلم‌نامه گفته است که فیلم جدید بیشتر به داستان‌های سری بازی‌ها نزدیک است.

این فیلم به کارگردانی سیمون مک کوید، تهیه‌کنندگی جیمز وان و با حضور بازیگرانی هم‌چون لودی لین، چین هان، جسیکا مک نامی، هیرویوکی سانادا، جو تسلیم، مکاد بروکس، جاش لاوسون، استرالیگر سیسی الیسا کادول و تادانوبو آسانو، در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ (۱۶ آوریل ۲۰۲۱) در سینماها و سرویس اچ‌بی‌او مکس (HBO Max)  منتشر خواهد شد.

منبع: سی‌بی‌آر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.