تریلر Trollhunters منتشر شد: شباهت‌های زیاد با Stranger Things

11 January 2017 - 13:15

مجموعه انیمیشنی شکارچیان هیولا (Trollhunters)یکی از آخرین مجموعه‌های اریجینال موفق نتفلیکس است که توسط گیلرمو دل‌تورو (Guillermo del Toro)ساخته‌ شده‌است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

این سریال انیمیشنی پر از حیوانات عجیب و غریب جادویی است و کاملا بر پایه‌ی تصورات و تخیلات جادویی کودکان ساخته‌ شده‌است. داستان شکارچیان هیولا درباره گروهی از کودکان عادی یک شهر است، که به صورت ناگهانی وارد جنگ بین موجودات جادویی که مردم عادی آنها را نمی‌بینند، می‌شوند.

آیا این داستان برای شما آشنا نیست؟ اگر شما مجموعه چیزهای عجیب و غریب (Stranger Things) را  از همین شبکه نتفلیکس دیده باشید، متوجه می‌شوید که تنها تفاوت در اصل داستان بین این دو سریال این است که فضای تاریک‌تر وخشونت‌بار مجموعه‌ی چیزهای عجیب و غریب به دنیای کودکان تبدیل شده‌است. بعضی از این ویژگی‌های این دو مجموعه، مانند سن شخصیت‌ها‌یی که به جنگ نیروهای ماوراطبیعی می‌روند، چاق‌بودن یکی از کاراکترهای اصلی و تنها زندگی‌کردن یک مادر و پسر، کاملا شبییه به هم هست. شبکه نتفلیکس هم با پایان فصل اول اعلام کرد که این شباهت‌ها را متوجه شده‌است. نتفلیکس نه تنها از این موضوع بدش نیامده است بلکه از این موضوع هم استفاده کرده و همین جمعه گذشته در کانال رسمی خود در یوتیوب تریلر شکارچیان هیولا را با سبک و موسیقی چیزهای عجیب و غریب منتشر کرد. در این ویدئو از صحنه دوچرخه سواری‌های کارکتر اصلی تا فونت عنوان سریال که در آخر تریلر دیده می شود، کاملا همانند سریال چیزهای عجیب و غریب استفاده شده است. حتی شما در این تریلر صحنه‌هایی مانند پرواز کامیون و همچنین گیر افتادن یکی از شخصیت‌ها در بعدی دیگر را مشاهده می‌کنید. البته واضح است که برخلاف چیزهای عجیب و غریب ، شکارچیان هیولا بیشتر یک مجموعه شاد و شنگول است و با کمی چاشنی طنز آن را کاملا برای کودکان مناسب کرده است. طبق گفته خود دل‌تورو، او تم اصلی این سریال را بر اساس فیلم های ماجراجویی دهه هشتادی، به دست آورده است.

به هر حال این دو مجموعه  با هم تفاوت‌هایی در هدف داستان و هم در خرده داستان‌هایی که در هر قسمت می‌بینیم، دارند و این باعث شده که با دو اثر نمایشی متفاوت رو به رو باشیم و اقدام نتفلیکس کاری تبلیغاتی برای جذب بییندگان، بیش نبوده است.

شما می‌توانید این تریلر جذاب را در پایین مشاهده کنید.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

فصل اول این عنوان هم اکنون از استریم نتفلیکس قابل دانلود است.

منبع : Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.