هیلی استاینفلد سکوتش را درباره حضور در سریال Hawkeye شکست

8 January 2021 - 13:47
سریال Hawkeye

سرانجام هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) سکوتش را در رابطه با خبر اضافه شدنش به جمع بازیگران سریال Hawkeye شکست. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

قبل از اینکه روند تولید سریال مورد انتظار شبکه دیزنی پلاس با نام Hawkeye آغاز شود، شایعه شده بود که هیلی استاینفلد نقش کاراکتر کیت بیشاپ را در آن بازی خواهد کرد، ولی او اغلب صحت این گزارش‌ها را رد می‌کرد.

در حالی که طی سال‌ها خبرهای بسیاری در مورد اضافه شدن بازیگرانی جدید به دنیای سینمایی مارول منتشر شده و این بازیگرها نیز خبر اضافه شدنشان را به صورت غیرمستقیم تائید کرده‌اند، با این حال هیلی استاینفلد طوری به این خبرها واکنش نشان داده که گویا اصلاً با استودیوی مارول صحبت نکرده است. به بیانی دیگر، با توجه به نحوه رازداری استودیوی مارول در رابطه با پروژه‌هایشان، استاینفلد انتخابی عالی برای آن‌ها به نظر می‌رسد.

شروع روند فیلم‌برداری سریال Hawkeye در اواخر سال پیش در شهر آتلانتای آمریکا کلید خورد و هیلی استاینفلد نیز به دفعات بسیاری در لباس کاراکتر خود در کنار جرمی رنر در سر صحنه‌های فیلم‌برداری این سریال دیده شد، ولی با این حال این بازیگر همچنان نسبت به مشارکت خود در این سریال سکوت اختیار کرده بود. در مصاحبه‌ی جدیدی که به تازگی با او انجام شده، استاینفلد گفت که احساس آسودگی کرده که سرانجام قادر است از مشارکت و هیجان خود در این پروژه صحبت کند.

هیلی استاینفلد درباره نقش خود در سریال Hawkeye گفت:

خدای من، شگفت‌انگیز است که سرانجام می‌توانم (حضور خود در این سریال را) تائید کنم. بازی در این نقش افتخار بسیار بزرگی برای من به حساب می‌آید. من خیلی برای بازی در این نقش هیجان‌زده هستم. حس فوق‌العاده‌ای است که دوباره مشغول به کار شوم و من بسیار قدردان آن هستم.

امسال (سال پیش) سال دیوانه کننده‌ای بوده که نمی‌دانستم آیا همین‌طوری ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر، بنابراین من بسیار خوشحالم که دوباره به سرکار برگشته‌ام و مشغول ایفای نقش این کاراکتر شده‌ام. واقعاً (بازی در این نقش) سرگرم‌کننده خواهد بود. بسیار هیجان‌زده هستم تا مردم بتوانند آن را ببینند. همچنین من هم برای دیدن آن بسیار هیجان‌زده هستم.

اعتقادها بر این است که هیلی استاینفلد پس از پخش سریال Hawkeye، نقش مهم و بزرگی را در دنیای سینمایی مارول در سال‌های آینده ایفا خواهد کرد. اکثراً بر این باور هستند که درست مانند کمیک بوک‌ها، در نهایت کاراکتر کیت بیشاپ هیلی استاینفلد، لقب هاکای را در دنیای سینمای مارول از آن خود می‌کند و جای خالی احتمالی کاراکتر هاکای را در پروژه‌های آینده مارول پر خواهد کرد. البته این گفته‌ها به صورت رسمی توسط استودیوی مارول تائید نشده است. پیش از این نیز شایعه شده بود که کاراکتر کیت بیشاپ قرار است در فیلم Avengers: Endgame حضور داشته باشد ولی در نهایت این اتفاق نیفتاد.

اکنون حدس و گمان‌هایی در میان طرفداران به وجود آمده مبنی بر اینکه کاراکتر کلینت بارتون با نقش‌آفرینی جرمی رنر (Jeremy Renner) در سریال Hawkeye، راه را جهت زنده نگه داشتن نام خود برای شاگردش کیت بیشاپ باز خواهد کرد. البته این مورد نیز هنوز تائید نشده و در حد شایعه باقی مانده است. کاراکترهای ناتاشا رومانوف، تونی استارک و استیو راجرز همگی پس از اتفاقات فیلم Avengers: Endgame از دنیای سینمایی مارول جدا شده‌اند، بنابراین این امکان وجود دارد که زمان به پایان رسیدن حضور کلینت بارتون در دنیای سینمای مارول نیز فرا رسیده باشد.

فعلاً باید منتظر ماند و دید که استودیوی مارول چه برنامه‌ای برای سریال Hawkeye تدارک دیده‌ است. در ابتدا نیز قرار بود که فیلمی از کاراکتر هاکای با بازی جرمی رنر تولید شود که بعدها این فیلم تبدیل به سریالی برای پخش در شبکه دیزنی پلاس شد و اکنون داستان‌های بیشتری از این کاراکتر در قسمت‌های مختلف این سریال تعریف خواهد شد. رئیس استودیوی مارول کوین فایگی (Kevin Feige)، بارها اعلام کرده که پروژه‌های تلویزیونی استودیوهای مارول در شبکه دیزنی پلاس، نقش بسیار مهمی در فیلم‌های آینده آن‌ها ایفا خواهند کرد، بنابراین سریال Hawkeye، سریال مهمی برای طرفداران دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود.

منبع: مووی‌وب

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.