تریلر جدیدی از فیلم ترسناک Sacrifice منتشر شد

10 January 2021 - 13:29
فیلم Sacrifice

تریلر و پوستر جدیدی از فیلم ترسناک Sacrifice با بازی باربارا کرامپتون منتشر شده؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

باربارا کرامپتون از زمان شروع حرفه بازیگری خود در سال ۱۹۸۳ در فیلم‌های ترسناک زیادی ایفای نقش کرده است و دنیای لاوکرفت دنیایی است که تابه‌حال چندین بار در آن حضور پیدا کرده و حالا با تریلر و پوستری از فیلم Sacrifice به دنیای لاوکرفت بازخواهد گشت.

این فیلم داستان ایزاک و همسر حامله او را دنبال می‌کند که شهروند نیویورک بوده‌اند و برای گرفتن ارثیه خود به یک روستای دور افتاده نروژی که محل تولد اوست بازمی‌گردند و در این مکان خود را در کابوس یک شیطان باستانی که برای گرفتن حق خود بیدار شده است، پیدا می‌کنند.

نویسندگی و کارگردانی این فیلم برعهده اندی کولیر و تور میان بوده است و در این فیلم باربارا کرامپتون در کنار داگ سورلی، اریک لوندین، جک کریستیانسن، جوانا اده داهل، لودویچ هیوگز، لوکاس لوگران و سوفی استیونز هنرنمایی خواهند کرد.

کرامپتون برای اولین بار با فیلم Re-Animator در سال ۱۹۸۵ که یکی از نقش‌های مهم او بوده است، وارد دنیای H.P. Lovecraft شد و سال بعد از این فیلم کار خود را در دنیای لاوکرفت در فیلم From Beyond ادامه داد.

فیلم Sacrifice در تاریخ ۵ فوریه در سینماها اکران و در تاریخ ۹ فوریه از طریق VOD و نسخه Blu-ray آن در تاریخ ۲۳ فوریه پخش خواهد شد. تریلر فیلم Sacrifice را در کانال یوتیوب سینما فارس مشاهده کنید.

Sacrifice

منبع:‌ Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.