کارگردانان جدیدی به سریال Moon Knight پیوستند

9 January 2021 - 11:27
moon knight

جاستین بنسون (Justin Benson) و آرون مورهد (Aaron Moorhead)، فیلم‌سازان مستقل فیلم‌های علمی تخیلی ترسناک The Endless و Synchronic به محمد دیاب (Mohamed Diab)، کارگردان مصری درام خاورمیانه‌ای Clash و اسکار آیزاک (Oscar Isaac) در سریال Moon Knight محصولی از کمپانی Marvel Studios پیوستند.

دیاب کارگردانی چند قسمت از این مجموعه را انجام خواهد داد و جرمی اسلیتر (Jeremy Slater) از سریال Umbrella Academy سرپرست نویسندگان آن خواهد بود. بنسون و مورهد نیز چندین قسمت را کارگردانی خواهند کرد.

«شوالیه‌ی ماه» یکی از کالت‌ترین شخصیت‌های کمپانی Marvel است که از اولین حضورش در شماره‌ی ۳۲ سری کامیک‌های Werewolf by Night در ۱۹۷۵ بارها با پیشینه‌هایی متفاوت و برداشت‌هایی مختلف ظاهر شده است. مارک اسپکتور یک سرباز سابق و مزدوری با هویت‌های مختلف است که به او اجازه‌ی مبارزه‌ی بهتر با جرائم را می‌دهد. این شخصیت‌های متفاوت شامل جیک لاکلی راننده تاکسی و استیون گرنت میلیونر خوش‌گذران می‌شوند.

در تازه‌ترین داستان‌ها، او یک فرستاده از سوی خدای ماه مصری خونس است که لباسی تماماً سفید بر تن دارد و لقب «آقای نایت» را برای خود برگزیده است. اکثر نویسندگانی که نوشتن کامیک‌های Moon Knight را بر عهده داشته‌اند او را شخصیتی با هویت‌های مختلف و دارای مشکلات روانی به تصویر کشیده‌اند.

انتظار می‌رود فیلم‌برداری این سریال از ماه مارس در بوداپست آغاز شود.

بنسون و مورهد که در فیلم‌هایشان وظایف مختلفی ازجمله نویسندگی، بازیگری، کارگردانی، تهیه‌کنندگی، فیلم‌برداری و تدوینگری را انجام داده‌اند، نقدهای مثبتی را با فیلم کم بودجه‌ی ترسناک Resolution محصول ۲۰۱۳ دریافت کردند.

فیلم Spring محصول ۲۰۱۴ آن‌ها در فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد و گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro) از طرفداران فیلم Endless آن‌ها است. تازه‌ترین اثر آن‌ها Synchronic، فیلم علمی-تخیلی مهیجی با درخشش آنتونی مکی (Anthony Mackie) و جیمی دورنان (Jamie Dornan) بود که سال ۲۰۱۹ در TIFF به نمایش درآمد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.