نویسندگی فیلم‌نامه فصل چهارم سریال Barry به پایان رسیده است

9 January 2021 - 21:21

بیل هیدر اعلام کرد که نویسندگی فصل چهارم سریال Barry «بری» به پایان رسیده است؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

آخرین قسمت از سریال Barry در ماه می سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO پخش شد و حقیقتاً زمان زیادی از پخش آخرین قسمت این سریال گذشته است. بیل هیدر، یکی از سازندگان و ستاره اصلی این سریال در مصاحبه‌ای جزئیاتی را درباره این سریال اعلام کرده است.

ظاهراً فیلم‌برداری فصل سوم سریال Barry برای قبل از تعطیلی صنعت سینما و تلویزیون به‌علت همه‌گیری ویروس کرونا، برنامه ریزی شده بود. هیدر در مصاحبه‌ای اعلام کرد:

دقیقاً وقتی در ماه مارس قرنطینه اعلام شد ما یک هفته تا شروع فیلم‌برداری فاصله داشتیم. آخرین باری که با کارکنان در یک اتاق حضور داشتیم، در حال آماده‌سازی برای قسمت اول و دوم از فصل سوم بودیم. نویسندگی فصل سوم کامل شده و آماده فیلم‌برداری است.

اما به‌نظر می‌آید که مدت زمان قرنطینه و تعطیلی برای هیدر و همکاران خود زمان پرباری بوده است. هیدر همین‌طور در مصاحبه اعلام کرد:

در طول این زمان ما نویسندگی فصل چهارم سریال را نیز به پایان رسانده‌ایم. منتظر شروع دوباره فیلم‌برداری هستیم.

یکی از همکاران هیدر، استیون روت در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در حال تلاش برای متقاعد کردن HBO برای فیلم‌برداری دو فصل به‌صورت همزمان بوده‌اند که به‌نظر راه حل منطقی‌ای بوده است. فیلم‌برداری در شهر لس‌آنجلس به‌علت افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب کالیفرنیا حداقل تا اواسط ماه ژانویه متوقف شده‌ است. هنوز تاریخ مشخصی برای شروع فیلم‌برداری این سریال اعلام نشده است.

منبع : Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.