تصاویر جدیدی از انیمیشن Raya & the Last Dragon منتشر شد

10 January 2021 - 00:23
انیمیشن Raya & the Last Dragon

تصاویری از انیمیشن Raya & the Last Dragon «رایا و آخرین اژدها» منتشر شده که رایا را حین جست‌و‌جو در قلمرو کوماندرا و مواجهه با شخصیت‌های رنگارنگ نشان می‌دهد.

تصاویر به تازگی منتشر شده از انیمیشن Raya & the Last Dragon لحظات تاکنون دیده نشده‌ای از این انیمیشن را نشان می‌دهد که شامل مکان‌های اصلی و جلوه‌های تازه‌ای از کاراکتر‌های آن می‌شود.

این انیمیشن که جدیدترین انیمیشن استودیو والت دیزنی با موضوع یک ماجراجویی جذاب است، در مورد رایا، با صداپیشگی کلی ماری ترن (Kelly Marie Tran)، دختری جوان و سرسخت می‌باشد که برای نگهبانی از گوهر اژدها آموزش دیده است. او در تلاش برای بازگرداندن صلح به دنیای خود به دنبال آخرین اژدها یعنی سیسو، با صداپیشگی آکوافینا (Awkwafina) می‌گردد و تلاش می‌کند تا قدرت سیسو را برای نجات پادشاهی کوماندرا بازگرداند.

برای انجام این کار، رایا باید از تمام پنج سرزمین کوماندرا عبور کند که یکی از این سرزمین‌ها در تصویری که به تازگی منتشر شده نشان داده می‌شود. این تصویر بازدید رایا را از بازار شناور تالون به تصویر می‌کشد. دان هال (Don Hall) که کارگردان این انیمیشن است گفته وقتی این جنگجو در وسط یک صحنه اکشن و واقعا جذاب گرفتار می‌شود با حالتی پرمخاطره مواجه می‌شود.

تصویر دیگری که به نظر می‌رسد در تالون قرار دارد توسط مجله Total Film منتشر شد. در این تصویر رایا با “کودک نوپای دزد یعنی نوی و گروه او یعنی اونیگس” مواجه می‌شود. این کاراکتر‌ها پیش‌تر در روز سرمایه‌گذاری دیزنی نشان داده شدند. هال به خبرگذاری EW گفت که نوی قبل از این که به گروه رایا بپیوندد با گروه اونیگس نوعی بازی فریب شهری را انجام می‌دادند.

طرفداران می‌توانند منتظر تریلر جدیدی از انیمیشن Raya & the Last Dragon باشند. تریلری که امیدواریم همان‌طور که توسط تهیه‌کننده این انیمیشن یعنی اوسنات شورر (Osnat Shurer) قول داده شد، اطلاعات بیشتری از قلمرو‌های هارت، تالون، فانگ، اسپاین و تیل و ویژگی‌های خاص آن را به نمایش بگذارد. هر سرزمین الهام‌گرفته‌شده از یک فرهنگ آسیایی است؛ بنابراین مخاطبان ممکن است عناصر آشنایی را در میان این دنیای خیالی مشاهده کنند.

در قسمت زیر می‌توانید تصاویر منتشر شده را تماشا کنید.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.