اسپین‌آف سریال Arrow رسماً کنسل شد

10 January 2021 - 09:00
Green Arrow and The Canaries

شبکه CW دیگر به ساخت سریال Green Arrow and the Canaries ادامه نخواهد داد. این عنوان قرار بود انشعابی از سریال ابرقهرمانی Arrow باشد که برای مدتی طولانی پخش می‌شد. Green Arrow and The Canaries به عنوان یک قسمت از فصل پایانی سریال Arrow در ماه ژانویه‌ی گذشته بر روی آنتن رفت.

Green Arrow and the Canaries با حضور کاترین مک‌نامارا (Katherine McNamara)، کیتی کسیدی (Katie Cassidy) و جولیانا هارکیوی (Juliana Harkavy) در سال ۲۰۴۰ در استار سیتی جریان داشت و میا کوئین با بازی مک‌نامارا به هر چیزی که همیشه می‌خواست، رسیده بود. با این حال وقتی لورل با بازی کسیدی و داینا با بازی هارکیوی به‌صورت ناگهانی و دوباره وارد زندگی او شدند، همه‌چیز به طرز شوکه‌کننده‌ای تغییر کرد و دنیای بی‌نقص او به هم ریخت.

تارا میل (Tara Miele) کارگردانی قسمت مذکور را انجام داد و شورانر سریال Arrow بث شوارتز (Beth Schwartz) نویسندگی آن را بر عهده داشت. خالق و تهیه‌کننده‌ی اجرایی مارک گوگنهایم (Marc Guggenheim)، جیل بلنکنشیپ (Jill Blankenship) و اسکار بالدراما (Oscar Balderrama) تهیه‌کنندگان اجرایی آن بودند. قرار بود این پروژه توسط Berlanti Productions و Warner Bros Television ساخته شود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.