تمرینات بری لارسون برای Captain Marvel 2 شروع شده است

10 January 2021 - 09:11
Captain Marvel

با گذشت تقریباً دو سال از اکران فیلم Captain Marvel، تولید دنباله‌ی پیشِ روی آن در سال میلادی جاری آغاز خواهد شد. بری لارسون (Brie Larson)، ستاره‌ی MCU اخیراً در یوتیوب خود تأیید کرده است که تمریناتش را برای حضور در این فیلم آغاز کرده است.

لارسون گفت:

همان‌طور که ممکن است بدانید، Captain Marvel 2 در حال طی کردن مراحل آغاز تولیدش است. چیز زیادی به‌غیراز این نمی‌توانم بگویم اما مشغول آماده شدن برای آن هستم.

فیلم نخست داستان کارول دنورز را دنبال می‌کرد که تبدیل به یکی از قدرتمندترین قهرمانان کهکشان می‌شود. او در میانه‌ی جنگی کهکشانی میان دو نژاد بیگانه قرار دارد و در همین حین پای زمین نیز به این جنگ باز می‌شود. وقایع فیلم دهه‌ها قبل از رخ دادن ماجرای فیلم Iron Man محصول ۲۰۰۸ رخ می‌دهد. فیلم Captain Marvel یک ماجراجویی به‌تمام‌معنا در دوره‌هایی از تاریخ دنیای سینمایی مارول بود که قبلاً دیده نشده بودند.

پس‌ازآنکه لارسون برای ایفای مجدد این نقش در بلاک‌باستر Avengers: Endgame بازگشت، رئیس Marvel Studios کوین فایگی (Kevin Feige) در کامیک‌کان سن دیگو ۲۰۱۹ اعلام کرد که مشغول توسعه‌ی دنباله‌ای برای فیلم نخست این شخصیت هستند که در ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) اکران خواهد شد. نیا داکوستا (Nia DaCosta) از فیلم Candyman کارگردانی Captain Marvel 2 را بر عهده دارد. آنا بودن (Anna Boden) و رایان فلک (Ryan Fleck) کارگردانی و نویسندگی فیلم نخست را انجام داده بودند.

هنوز جزئیات زیادی از این دنباله منتشر نشده است اما تیونا پاریس (Teyonah Parris) از سریال WandaVision در نقش نسخه‌ی بالغ شخصیت مونیکا رمبو به همراه ایمان ولانی (Iman Vellani) در نقش کامالا خان/میس مارول در این اثر حاضر خواهند بود.

فیلم «کاپیتان مارول ۲» در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.