فیلم Godzilla Vs. Kong همچنان در شبکه HBO Max پخش خواهد شد

10 January 2021 - 09:45
فیلم Godzilla Vs Kong

کمپانی‌های Legendary و Warner Bros آماده هستند تا اختلاف خود را درباره نحوه به نمایش گذاشتن فیلم Godzilla Vs. Kong کنار بگذارند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم چهارمین پروژه از سری فیلم‌های هیولایی کمپانی برادران وارنر و Legendary بوده که ۷۵ درصد از کل بودجه ساخت ۲۰۰ میلیون دلاری آن را کمپانی Legendary تأمین کرده است. همچنین به نظر می‌رسد که این فیلم قرار است همچنان به صورت هم‌زمان هم در شبکه اینترنتی HBO Max و هم در سینماها در روز اکران به نمایش درآید. این فیلم برای پخش در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) در سینماها و شبکه اینترنتی HBO Max برنامه‌ریزی شده است.

با این حال، توافق بر سر اینکه آیا فیلم Dune با کارگردانی دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) به همان شکل (به صورت هم‌زمان هم در شبکه اینترنتی HBO Max و هم در سینماها) پخش خواهد شد یا خیر نیز، همچنان بین دو کمپانی Legendary و WarnerMedia (کمپانی مادر برادران وارنر) ادامه دارد. این فیلم نیز مانند فیلم Godzilla Vs. Kong، برای پخش در تاریخ یکم اکتبر سال ۲۰۲۱ (۹ مهر ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

کمپانی Legendary جزء تولیدکنندگانی بوده که از برنامه شوکه کننده کمپانی WarnerMedia در ۳ دسامبر (۱۴ آذر ماه ۱۳۹۹)، مبنی بر انتشار تمامی فیلم‌های ۲۰۲۱ خود به‌صورت هم‌زمان هم در شبکه اینترنتی HBO Max و هم در سینماها در روز اکران، خشمگین و ناراضی بوده است. کمپانی WarnerMedia ادعا کرده بود که علت این تصمیمشان، وضعیت به وجود آمده توسط ویروس کرونا می‌باشد ولی با این حال، تصمیم آن‌ها در این باره برای بسیاری تعجب‌آور بود چرا که با شروع واکسیناسیون مردم در مقابل ویروس کرونا انتظار می‌رود که در فصل تابستان اوضاع برای پخش فیلم‌ها در سینماها بهتر شود.

پیش از این نیز، کمپانی برادران وارنر از فروخته شدن فیلم کارگردانی شده آدام وینگارد (Adam Wingard) با نام Godzilla vs. Kong توسط کمپانی Legendary به کمپانی نتفلیکس با مبلغ ۲۲۶ میلیون دلار جلوگیری کرده بود و منابع داخلی که در این کمپانی‌ها کار می‌کنند گفته بودند که کمپانی Legendary دعوای حقوقی را جهت تصمیم کمپانی برادران وارنر مبنی پخش فیلم‌های آن‌ها در شبکه اینترنتی HBO Max به راه انداخته بوده‌اند.

با توجه به این مسئله‌ها، مشخص نیست که آیا کمپانی WarnerMedia همچنان به برنامه خود مبنی بر پخش تمامی فیلم‌های سال ۲۰۲۱ خود به صورت هم‌زمان هم در شبکه اینترنتی HBO Max و هم در سینماها پایبند خواهند ماند یا خیر. بسیاری از غرفه‌داران سالن‌های سینما و همچنین توزیع‌کنندگان دیگر، گفته‌اند که بسیار سخت خواهد بود که این کمپانی بتواند برنامه خود را برای پخش فیلم‌های خود بدین شکل حفظ کند چرا که بسیاری از فیلم‌هایی تولیدی دیگر کمپانی‌ها در راه پخش در سینماها هستند و بقیه کمپانی‌ها نیز به دنبال بازه زمانی مناسب برای پخش فیلم‌های خود در سینماها می‌باشند.

کمپانی WarnerMedia هنوز هیچ‌گونه آمار و ارقامی را مبنی بر نحوه عملکرد قسمت دوم فیلم بسیار موفق Wonder Woman با نام Wonder Woman 1984 در شبکه اینترنتی HBO Max (چه به صورت تعداد مشترکان جدید این شبکه و چه به صورت آمار بینندگان آن) منتشر نکرده ولی با این حال عملکرد آن در سینماها بسیار جالب توجه بود چرا که این فیلم تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم باکس آفیسی شده که تا به حال در دوران ویروس کرونا و تعطیلی بیشتر سینماها، پخش شده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.