مایک فلنگن علاقه دارد فیلمی ترسناک از دشمن Batman بسازد

10 January 2021 - 09:45
فیلم کمیک بوکی Mike Flanagan

کارگردان سریال The Haunting of Hill House، مایک فلنگن (Mike Flanagan) علاقه دارد فیلم ترسناکی از کامیک بوک‌های DC درباره دشمن Batman با نام Clayface بسازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

همان‌طور که کمپانی Warner Bros به گسترش دنیای گسترده DC ادامه می‌دهد، همیشه به دنبال ایده‌های خاص جهت اقتباس از کاراکترهای DC و تولید فیلمی از آن‌ها بوده‌ است. در حالی که بیشتر پروژه‌های آینده DC دارای ذات بلاک باستری (هر فیلم یا محصول هنری که محبوبیت و فروش بسیار بالایی به دست آورد) مانند فیلم Wonder Woman 1984 می‌باشند، رئیس فیلم‌های تولیدی این کمپانی با نام والتر هامادا (Walter Hamada) از علاقه خود نسبت به تولید حداکثر ۶ فیلم در سال که دو عدد از آن‌ها به صورت انحصاری متعلق به شبکه اینترنتی HBO Max خواهند بود، خبر داده است.

این حجم کاری در نظر گفته شده به این معنی می‌باشد که آن‌ها به تعداد فیلم‌های بیشتری از کامیک بوک‌های DC نسبت به فیلم‌هایی که برای پخش تا سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی کرده‌اند، احتیاج خواهند داشت. بر کسی پوشیده نیست که پروژه‌های مختلفی از کامیک بوک‌های DC در حال توسعه می‌باشد و هر کدام از آن‌ها، از لحاظ مقیاس و ژانر با یکدیگر متفاوت هستند.

به عنوان مثال جیمز وان (James Wan) در حال توسعه فیلم Aquaman 2 می‌باشد و در عین حال نیز قصد دارد فیلم ترسناک اسپین‌آفی از این فیلم با نام The Trench را تولید کند. معمولاً فیلم‌های ابرقهرمانی، از ژانر فیلم‌های ترسناک دوری کرده‌اند ولی با این حال فیلم‌سازان متعددی وجود داشته‌اند که از علاقه خود جهت تولید کردن فیلم‌های کامیک بوکی ترسناک صحبت کرده‌اند.

یکی از طرفداران مایک فلنگن در شبکه اجتماعی توییتر پرسیده است که او علاقه دارد از چه کاراکتری در فیلم ترسناک کامیک بوکی DC خود استفاده کند. این کارگردان که اخیراً سریال ترسناک The Haunting of Bly Manor را برای شبکه نتفلیکس تولید کرده، گفته از دوران کودکی طرفدار کاراکتر سوپرمن بوده ولی با این حال، او گفت که دوست دارد فیلمی ترسناک از دشمن بتمن با نام Clayface بسازد. صحبت‌های مایک فلنگن در این باره، تنها از ابراز علاقه او نسبت به ساخت چنین فیلمی نشأت می‌گیرد چرا که تاکنون هیچ خبری مبنی بر تماس گرفتن او با کمپانی DC برای تولید یک فیلم کامیک بوکی مانند آن گزارش نشده است.

تا جایی که ما می‌دانیم مایک فلنگن به صورت مخفی در حال توسعه فیلمی از کاراکتر Clayface نیست ولی با این حال، کمپانی DC باید به صورت جدی این ایده او را در نظر بگیرد. این کارگردان در سال‌های پیش تبدیل به یکی از بهترین خالقان فیلم‌ها و سریال‌های ترسناک شده است. پس از تولید فیلم‌هایی با مقیاس کوچک، او با همکاری استودیو Blumhouse، فرنچایز Ouija را با تولید فیلم پیش درآمدی از آن با نام Ouija: Origin of Evil خلق کرده بود.

پس از این پروژه، او به ساخت دو فیلم اقتباسی از رمان‌های استیون کینگ (Stephen King) با نام‌های Gerald’s Game و ادامه فیلم the Shining با نام Doctor Sleep روی آورد. حتی با وجود اینکه فیلم Doctor Sleep، عملکردی که کمپانی برادران وارنر در باکس آفیس از آن انتظار داشت را برآورده نکرد ولی با این وجود، منتقدان استقبال بسیار خوبی از این فیلم کردند. در عین حال نیز سریال The Haunting of Hill House شبکه نتفلیکس او، به عنوان یکی از بهترین سریال‌های پخش شده در سال ۲۰۱۸ نام برده شده است. استفاده از فیلم‌سازی مانند او در ساخت پروژه‌ای از کامیک بوک‌های DC، برگ برنده‌ای برای کمپانی برادران وارنر خواهد بود.

کاراکتر Clayface، شخصیتی نیست که طرفداران انتظار ساخت فیلمی از آن را داشته باشند ولی با رویکرد غم‌انگیز، ترسناک و هیجان‌انگیز این کارگردان در ساخت پروژه‌هایش، این کاراکتر می‌تواند تبدیل به شخصیت بسیار جالبی شود. علاوه بر آن، کاراکتر Clayface تا به حال در هیچ یک از فیلم‌های لایو اکشن Batman حضور نداشته است. جدیدترین نمایش این کاراکتر، حضور در سریال انیمیشنی Harley Quinn می‌باشد ولی نحوه به نمایش درآمدن او در این سریال کمدی بوده که با سبک ترسناک مایک فلنگن بسیار متفاوت می‌باشد. نمی‌توان پیش‌بینی کرد که آیا مایک فلنگن فیلم ترسناکی از کاراکتر Clayface را خواهد ساخت یا خیر ولی اکنون با ابراز علاقه او، توپ در زمین کمپانی DC قرار گرفته است.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.