اطلاعات تکمیلی درباره فیلم Rings + تریلر

10 January 2017 - 18:03

سری فیلم های “حلقه” (The Ring) که اولین فیلم آن در سال ۲۰۰۲ توسط “گور ویربینسکی” (Gore Verbinski) بر اساس یک نسخه ژاپنی و کلاسیک ساخته شد، داستان نوار ویدیویی نفرین شده‌ای را روایت می‌کند که هر کس آن نوار را ببیند پس از گذشت ۷ روز توسط روح یک دختر کشته خواهد‌شد مگر آنکه نوار ویدئویی را به چند نفر دیگر نشان دهد و نابود کردن نوار هم به هیچ وجه کارساز نیست! اما در سومین فیلم از مجموعه‌ی حلقه که دنباله‌ی دو قسمت قبلی است داستان کمی متفاوت می‌شود! در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه شوید.

خط داستانی فیلم “حلقه‌ها” (Rings) که سومین فیلم از مجموعه‌ی حلقه محسوب می‌شود، در روزگار کنونی جریان دارد که تکنولوژی به سرعت پیشرفت کرده و دیگر خبری از نوار نیست بلکه ویدئو نفرین شده توسط شخصی بر روی اینترنت اپلود شده‌است و برای تمام مردم دنیا امکان دیدن آن فراهم شده‌است!
در واقع داستان  فیلم حلقه ها درباره خانم جوانی است که متوجه می‌‌شود نامزدش ویدئویی مرموزی را تماشا کرده و تنها ۷ روز دیگر برای زندگی کردن فرصت دارد. پس از ۷ روز روح خبیثی به سراغ شخصی که آن ویدئو نفرین شده را دیده‌است می‌رود و جانش را می‌گیرد. این خانم جوان برای اینکه جان نامزدش را نجات دهد، خود را قربانی می‌کند اما به یک کشف هولناک درباره آن ویدئو می‌رسد که پیش‌تر هیچ یک از کسانی که آن را دیده‌بودند، به آن توجه نکرده‌بودند.
بازیگرانی همچون ماتیلدا لوتز (Matilda Lutz)، الکس رو (Alex Roe)، جانی گالکی (Johnny Galecki)، ایمی تیگاردن (Aimee Teegarden) و وینسنت دن آفریو (Vincent D’Onofrio) در فیلم حلقه‌ها هنرنمایی می‌کنند و فرانسیسکو خاویر گوتیرز (F. Javier Gutierrez) کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.
فیلم حلقه ها در سوم فوریه ۲۰۱۷ اکران خواهد شد. در پایین نیز می‌توانید تریلر فیلم را مشاهده کنید.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.