اکران فیلم Babylon دیمین شزل یکسال به تعویق افتاد

11 January 2021 - 10:15
فیلم Babylon

کمپانی Paramount به صورت رسمی اعلام کرد که فیلم‌ Babylon با یکسال تأخیر اکران خواهد شد. همچنین فیلم The United States vs. Billie Holiday، از جدول زمانی پخش فیلم‌های این کمپانی در سینماها خارج شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم توسط لی دنیلز (Lee Daniels) کارگردانی شده است. پیش از این نیز، در روز کریسمس گفته شده بود که این فیلم در شبکه اینترنتی Hulu پخش خواهد شد ولی مشخص نشده بود که آیا کمپانی پارامونت همچنان به پخش این فیلم در سینماها پایبند خواهند ماند یا خیر. اکنون طبق گزارش‌های جدید، به نظر می‌رسد که روند تبلیغاتی این فیلم در مرحله‌ای قرار گرفته که متوقف کردن آن برای کمپانی پارامونت امکان‌پذیر نبوده و بدین ترتیب، این کمپانی دوباره نمی‌توانند این فیلم را با تأخیر در سینماها اکران کند.

اوایل امروز بود که از طرف این کمپانی نامه‌ای به روزنامه‌نگاران فرستاده شده بود مبنی بر اینکه فیلم The United States vs. Billie Holiday فقط در شبکه اینترنتی Hulu به نمایش درخواهد آمد. تاریخ پخشی که کمپانی پارامونت برای این فیلم در نظر گرفته، ۲۶ فوریه (۸ اسفند ماه ۱۳۹۹) امسال می‌باشد.

صندوق اعتباری New Slate Ventures که سرمایه‌گذار فیلم The United States vs. Billie Holiday بوده، احتیاج به کسب درآمد از این فیلم داشته و از نظر آن‌ها فروش حق پخش این فیلم به شبکه Hulu گزینه بهتری نسبت به پخش آن در سینماها بوده چرا که اکنون ۶۰ درصد از سینماهای آمریکا تعطیل می‌باشند. کمپانی CAA Media Finance واسطه بین قرارداد پخش فیلم The United States vs. Billie Holiday در شبکه Hulu بوده و گزارش شده قرارداد جدیدی که برای پخش این فیلم در شبکه اینترنتی Hulu بسته شده، بیشتر از دو برابر مبلغ قراردادی است که کمپانی پارامونت پیش از این برای پخش این فیلم در شبکه Hulu امضا کرده بود.

علاوه بر این فیلم، کمپانی پارامونت همچنین اعلام کرد که فیلم درام تاریخی آن‌ها با نام Babylon و با نقش‌آفرینی برد پیت (Brad Pitt) و کارگردانی دیمین شزل (Damien Chazelle) اکنون برای پخش در تاریخ ۲۵ دسامبر سال ۲۰۲۲ (۴ دی ماه ۱۴۰۱) به صورت محدود در سینماها برنامه‌ریزی شده و پخش عمومی آن نیز در تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۳ (۱۷ دی ماه ۱۴۰۱) در سینماها صورت خواهد گرفت. علاوه بر این، ‌ماه پیش اعلام شده بود که پس از جدایی اما استون (Emma Stone) از فیلم Babylon، مارگو رابی (Margot Robbie) در حال مذاکره با کمپانی پارامونت بوده تا به جای او در این فیلم نقش‌آفرینی کند.

این فیلم دارم تاریخی با درجه سنی بزرگسال پخش خواهد شد و داستان آن در مقطعی از هالیوود روایت می‌شود که فیلم‌های این صنعت از فیلم‌های صامت به فیلم‌های صدادار در حال تغییر بوده است. کمپانی پارامونت حق تولید و پخش این فیلم را در اواخر سال ۲۰۱۹ به دست آورده بود و در ابتدا آن‌ها زمان پخش این پروژه را به صورت محدود در سینماها، روز کریسمس سال ۲۰۲۱ و زمان پخش همگانی آن را نیز ۷ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۷ دی ماه ۱۴۰۰) اعلام کرده بودند. تولیدکنندگان این فیلم شامل الیویا همیلتون (Olivia Hamilton)،‌ مت پلوف (Matt Plouffe) و مارک پلات (Marc Platt) می‌باشند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.