تریلر تازه‌ای از فیلم Penguin Bloom منتشر شد

11 January 2021 - 16:51
Penguin Bloom

تریلر تازه‌ای از فیلم درام Penguin Bloom محصول کمپانی Netflix با حضور نائومی واتس (Naomi Watts) در نقش اصلی آن منتشر شده است. فیلم جدید این بازیگر نامزد اسکار ابتدا در فستیوال فیلم تورنتو ۲۰۲۰ به پخش رسید و بازخورد مثبتی دریافت کرد.

در این اثر واتس نقش سم بلوم، همسری فداکار و مادر سه فرزند را ایفا می‌کند که خانه‌ی ساحلی زیبایشان در استرالیا تبدیل به زندانی خودساخته می‌شود؛ او پس از یک حادثه‌ی عجیب فلج شده و اکنون برای کنار آمدن با این اتفاق تلاش می‌کند.

پس از افتادن از روی یک بالکون در تایلند، خانواده‌ی سم به همراه همسر عکاسش کمرون با بازی اندرو لینکلن (Andrew Lincoln) از سریال The Walking Dead تلاش می‌کنند تا از او مراقبت و به او کمک کنند تا سلامت فیزیکی و روحی‌اش را پس‌ازآن حادثه به‌دست بیاورد اما تحمل و کنار آمدن با این اتفاق به‌قدری برای او سخت است که او شروع به منزوی شدن می‌کند؛ روزی دخترش یک پرنده‌ی زخمی را به خانه می‌آورد و آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا از آن مراقبت کنند. آرام‌آرام رابطه‌ای بین سم و پرنده شکل می‌گیرد که او را در مسیر بهبود روحی‌اش قرار می‌دهد.

واتس به اینترتیمنت ویکلی گفته بود که برای تحقیق بر روی این فیلم با خانواده‌ی بلوم ملاقات و فوراً با آن‌ها ارتباط برقرار کرده است؛ او همچنین از دفتر خاطرات سم برای نقش‌آفرینی در این فیلم استفاده کرده است.

گلندین آیوین (Glendyn Ivin) کارگردانی این اثر را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از شان گرنت (Shaun Grant) و هری کریپس (Harry Cripps) انجام داده است. فیلم Penguin Bloom بر اساس کتابی به همین نام به قلم برلی ترور گریو (Bradley Trevor Greive) و کمرون بلوم (Cameron Bloom) که بر اساس داستانی واقعی نوشته شده، ساخته شده است.

نائومی واتس، اندرو لینکلن، جکی ویور (Jacki Weaver)، ریچل هاوس (Rachel House)، لیانا والزمن (Leeanna Walsman)، لیسا هنسلی (Lisa Hensley)، گریفین موری-جانستون (Griffin Murray-Johnston)، فیلیکس کمرون (Felix Cameron) و ایب کلیفورد-بار (Abe Clifford-Barr) اعضای تیم بازیگری این عنوان را که در تاریخ ۲۷ ژانویه (۸ بهمن) بر روی نتفلیکس قرار می‌گیرد، تشکیل می‌دهند.

برای مشاهده‌ی تریلر این فیلم می‌توانید به پلتفرم یوتیوب مراجعه کنید.

منبع: Entertainment Weekly

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.