اتحاد دوباره دام و هان در تصاویر جدید فیلم F9

11 January 2021 - 23:54
فیلم F9

در تصاویر منتشر شده از فیلم F9، دام و هان دوباره متحد می‌شوند.

طرفداران فرنچایز Fast & Furious، سال‌ها از وین دیزل (Vin Diesel)، فیلم‌سازان و کمپانی یونیورسال خواستار بازگرداندن عادلانه هان، با بازی سانگ کانگ (Sung Kang) بودند. این کاراکتر در فیلم اولش به نام Fast & Furious: Tokyo Drift کشته شد و فقط در فیلم‌هایی که وقایع آن قبل از این فیلم اتفاق افتاده بودند، بازی کرد. کاراکتر دکارد شاو با بازی جیسون استاتهام (Jason Statham) برای دست‌یابی به دومنیک تورتو با بازی وین دیزل، هان را کشت ولی فورا در چند فیلم دیگر با آغوشی باز توسط خانواده دومنیک پذیرفته شد. این امر موجب راه‌اندازی کمپین #JusticeForHan «عدالت در حق هان» شد. فیلم F9 که به زودی منتشر می‌شود، بیشتر برای غافلگیری طرفداران، در نهایت عدالت را برای کاراکتر هان برقرار کرد.

نحوه بازگشت هان در فیلم F9 هنوز معلوم نشده است و احتمال دارد تا زمان اکران این فیلم در بهار مخفی بماند، اما نکته مهم این است که این کاراکتر محبوب بار دیگر به فرنچایز Fast & Furious باز می‌گردد. صبح روز دوشنبه، وبسایت EW چند تصویر جدید از فیلم F9 منتشر کرد که یکی از آن‌ها دام و هان را در حالی که شادی را به طرفداران این فرنچایز باز می‌گردانند به تصویر می‌کشد.

وین دیزل درباره هان به EW گفت:

هان یک کاراکتر جدایی‌ناپذیر از این فرنچایز است. او همان کسی است که برخی کار‌ها را در مکزیک با دام انجام می‌دهد. او همان کسی است که می‌داند دام کجاست و از بسیاری جهات پلی است برای بازگشت دام به Tokyo Drift. بنابراین چیزی بسیار خاص و جادویی درباره کاراکتر هان وجود دارد. وقتی فیلم را مشاهده می‌کنید متوجه این حس می‌شوید، اما من معتقدم که در اصل نکته دیگری درباره این قضیه نیز وجود دارد و من توصیه می‌کنم که نه‌تنها به خانواده پشت نکنید بلکه آن را رها هم نکنید. بدون دادن هیچ طرح و نقشه‌ای موضوع اصلی این است:”از خانواده دست نکشید”.

علاوه بر تصویر دام و هان، EW همچنین تصویری از فیلم که دام و لتی، با بازی میشل رودریگز (Michelle Rodriguez)، در آن هستند را نیز منتشر کرده است.

همانند هان، لتی کاراکتری است که تصور می‌شد در فیلم قبلی مرده باشد. لتی به عنوان رقیب دام و بقیه خانواده بازگشته بود ولی در پایان فیلم دوباره به سمت درست برگشت.

فیلم F9 قرار است ۲۸ مه ۲۰۲۱ (۷ خرداد) در سینما‌ها اکران شود.

در قسمت زیر می‌توانید تصاویر اخیرا منتشر شده ار فیلم F9 را مشاهده نمایید.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.