“جفری راش” نقش آلبرت انیشتین را در فصل اول Genius ایفا می کند+ تیزر تریلر

10 January 2017 - 20:00

تقریبا همه مردم دنیا آلبرت انیشتین (Albert Einstein)، فیزیکدان و دانشمندی که در سال ۱۹۲۱ برنده جایزه نوبل فیزیک شد را می‌شناسند اما در عرصه سینما و فیلمسازی کمتر به انیشتین پرداخته شده و معمولا اشاره‌هایی جزئی به شخصیت او شده است. اما “کانال نشنال جئوگرافیک” (National Geographic channel) تصمیم دارد به روایت داستان زندگی انیشتین در فصل اول سریال “نابغه” (Genius) بپردازد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه شوید.

Entertainment Weekly اخیرا تریلری را منتشر کرده‌است که در آن “جفری راش” (Geoffrey Rush) به عنوان آلبرت انیشتین هنرنمایی می‌کند.
فصل اول سریال نابغه که راوی زندگی‌نامه انیشتین است، بر اساس کتاب “انیشتین: زندگی و دنیای او” (Einstein: His Life and Universe) نوشته “والتر ایزاکسون” (Walter Isaacson) ساخته شده‌است.
از فیلم هایی که تا به حال انیشتین در آن نمایش داده شده‌بود می‌توان به فیلم کمدی  “انیشتین جوان”‌ (Young Einstein) اشاره کرد که حقایق بسیاری در آن تحریف شده بود به عنوان مثال انیشتین را یک فرد که در استرالیا زاده و بزرگ شده‌بود نشان داده بودند در صورتیکه انیشتین در آلمان به دنیا آمد و زمانی که هیتلر قدرت را بدست گرفت به آمریکا مهاجرت کرد و شهروند آنجا شد.
همچنین در فیلم کمدی و رمانتیک “آی کیو” (I.Q) “والتر متیو” (Walter Matthau) نقش انیشتین را بازی کرد. در فیلم “پیشتازان فضا: نسل بعدی” (Star Trek: the Next Generation) نیز انیشتین چند جا ظاهر شد که حضورش باز هم جنبه کمدی داشت و برای خنده بود.
تنها فیلمی که تمامی عناصر زندگی انیشتین را به درستی بیان کرده‌است، فیلم “انیشتین و ادینگتون” (Einstein and Eddington) است که “اندی سرکیس” (Andy Serkis) نقش انیشتین را در این فیلم بازی کرده‌است. اما این فیلم بیشتر تمرکز را بر روی قسمتی از زندگی انیشتین گذاشته‌بود که آلبرت انیشتین مشغول توسعه نظریه‌هایش بود و آرتور ادینگتون نیز برای اثبات درستی گفته های انیشتین تلاش می‌کرد. شما می‌توانید تیزر این سریال را در پایین مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

سریال نابغه توسط “برایان گریزر” (Brian Grazer) و “ران هاوارد”‌ (Ron Howard) ساخته شده‌است و درواقع سریالی است که در هر فصل زندگی و دنیای نوابغ مختلفی را پوشش می‌دهد.

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.