کار فیلمنامه‌ی Uncharted تمام شده است

11 January 2017 - 09:00

هنوز هم استدیوهای فیلم‌سازی به دنبال این هستند که یک فیلم خوب از یک بازی ویدئویی بسازند. شکست خوردن فیلم‌های Warcraft «وارکرفت» و Assassin’s Creed در نگاه منتقدان هنوز استدیوها را کاملاً از ساخت یک فیلم اقتباس شده از بازی ناامید نکرده است. طرفداران هنوز می‌توانند به فیلم‌های Tomb Raider «مقبره نورد» و The Divisionامید زیادی دارند و البته فیلم Uncharted نیز در دست ساخت است. پیوستن شاون لوی (Shawn Levy) به عنوان کارگردان به پروژه، خبرهای خوبی برای طرفدارن به همراه داشته است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جو کارناهان (Joe Carnahan) قرار بود فیلمنامه‌ی آنچارتد را بنویسد، ولی بعد از شنیدن خبر تاخیر فیلم و منتقل شدن تاریخ اکران آن به سال ۲۰۱۷ به طرفداران مقداری نگران شده‌اند. هرچند به نظر می‌رسد که با نوشتنه شدن فیلمنامه توسط جو کارناهان، نیتن دریک (Nathan Drake) یک قدم دیگر به آمدن بر روی پرده‌ی سینما نزدیک‌ شده است. جو کارناهان با نوشتن خبر تمام شدن کار فیلمنامه در توییتر خود، باعث خوشحالی بسیار طرفداران این بازی شده‌اند.

هنوز خبری از تیم بازیگری فیلم و تاریخ اکران فیلم منتشر نشده است، ولی باید امیدوار باشیم که با تمام شدن فیلمنامه، سونی به سراغ طی کردن مراحل بعدی پیش تولید فیلم برود. اولین اولیت سونی باید انتخاب بازیگری مناسب برای شخصیت نیتن باشد. مارک والبرگ (Mark Wahlberg)، کریس پرت(Chris Pratt)، بردلی کوپر (Bradley Cooper) و نیتن فیلیون (Nathan Fillion) بازیگرانی هستند که شایعه بازی آنها در نقش نیتن در طی چند سال گذشته مطرح شده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.