کوین هارت قرارداد تازه‌ای با Netflix منعقد کرد

12 January 2021 - 13:45
Kevin Hart

کوین هارت (Kevin Hart) نیز مانند آدام سندلر (Adam Sandler) قراردادی بزرگ با Netflix به امضا رسانده است. طبق این قرارداد، هارت چهار فیلم را برای این شبکه‌ی استریمی تهیه و در آن‌ها بازی خواهد کرد و سپس قرارداد دیگری از طریق کمپانی تولیدی خودش یعنی HartBeat Productions با نتفلیکس منعقد خواهد کرد.

این کمدین پیش‌تر نیز قراردادی مشابه را با کمپانی Universal به امضا رسانده بود که فیلم کمدی Night School طی آن ساخته شد. او قراردادی نیز با شرکت Nickelodeon دارد.

هارت هم‌اکنون مشغول فیلم‌برداری اکشن کمدی Man From Toronto است و پس‌ازآن نیز فیلم‌برداری سریال کوتاه درام True Story با بازی وسلی اسنایپس (Wesley Snipes) را برای نتفلیکس آغاز خواهد کرد. این سریال ربطی به قرارداد جدید او ندارد. او برای ایفای نقش در فیلم Borderlands محصول کمپانی Lionsgate نیز انتخاب شده است.

هارت طی بیانیه‌ای گفت:

همکاری با نتفلیکس فرصت شگفت‌انگیزی برای HartBeat و خودم است. برای بازی و تهیه کردن این فیلم‌های جدید برای نتفلیکس بسیار هیجان دارم و همچنین بسیار سپاس‌گزار تد ساراندوس (Ted Sarandos) و اسکات استوبر (Scott Stuber) هستم، ما نقطه‌نظرهای مشترکی داریم و همیشه مخاطبان را در اولویت قرار می‌دهیم. در حرفه‌ی ما پیشرفت حرف اول را می‌زند و اعضای تیم من در HartBeat با توانایی‌شان در داستان و شخصیت‌پردازی همیشه انتظارات من را بالاتر می‌برند. هدفمان پا گذاشتن در جای پای بزرگان این صنعت است.

رئیس فیلم‌های نتفلیکس، اسکات استوبر گفت:

نتفلیکس از همکاری طولانی با کوین خرسند است و خوش‌شانس بودیم که دفعات زیادی با او همکاری کرده‌ایم. او تهیه‌کننده‌ی باتجربه‌ای است و دیدن تلاش او برای ساخت کمپانی خودش لذت‌بخش است. هنرمندان کمی هستند که توانایی جلب مخاطبان از هر سنی را دارند و می‌توانند فیلم‌های کمدی، درام و خانوادگی موفق بسازند.

در ماه نوامبر بود که نتفلیکس استند-آپ کمدی Kevin Hart: Zero F**ks Given را پخش کرد. همکاری سندلر با نتفلیکس برای هردو طرفین قرارداد سودبخش بوده است. از سال ۲۰۱۴ که این قرارداد به امضا رسید، سندلر ۶ فیلم را برای این شبکه‌ی استریمی تولید کرده است.

انعقاد این‌گونه قراردادها آن‌هم در بازار داغ رقابت میان سرویس‌های استریمی مختلف می‌تواند برگ برنده‌ای برای پیروز بیرون آمدن از این رقابت باشد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.