شبکه‌ی CW برنامه‌ای برای سریالی فرعی با محوریت سوپرمن ندارد

10 January 2017 - 22:00

در طول فصل نخست سریال Supergirl اشارات زیادی به این نکته می‌شد که شخصیت سوپرمن در این دنیا حاضر است اما به صورت مستقیم نمایش داده نشد و تنها در پیام‌هایی که به کارا (Kara) می‌داد حضورش را احساس کردیم. اما در جریان فصل دوم این رویه تغییر کرد و رسماً اعلام شد که سوپرمن در چند قسمت این سری حضور به عمل خواهد آورد. شبکه‌ی سی‌دبلیو (CW) تصمیم گرفت تا تایلر هوچلین (Tyler Hoechlin) ایفاگر نقش سوپرمن/کلار کنت (Clark Kent) باشد که با استقبال بالای طرفداران نیز مواجه شد؛ به همین دلیل علاقه‌مندان انتظار دارند تا شاهد سریالی فرعی با محوریت سوپرمن باشیم.

متاسفانه پس از پایان حضور سوپرمن در فصل دوم سریال Supergirl دیگر شاهد حضور وی در مدیوم تلویزیون نبودیم و به همین دلیل شایعاتی مطرح شد که خبر از ساخت سریالی با محوریت سوپرمن می‌دادند. اینک اما، رئیس شبکه‌ی سی‌دبلیو خبر از رخ ندادن این موضوع، حداقل در این بازه‌ی زمانی داده است.

آقای مارک پیدوویتز (Mark Pedowitz)، رئیس شبکه‌ی سی‌دبلیو، در پاسخ به پرسش وب‌سایت EW مبنی بر احتمال ساخت سریالی مخصوص شخصیت سوپرمن با بازی هوچلین، پاسخ داد که آن‌ها در حال حاضر همچین برنامه‌ای در دستور کاری خود ندارند و همچنین از بازگشت وی به Earth-38 (در سریال Supergirl) نیز مطمئن نیستند.

DC نیز مانند دیگر استودیوهای فیلم‌سازی به فکر استفاده هر چه بیشتر از مدیوم تلویزیون برای معرفی شخصیت‌های خود گرفته و در همکاری خود با شبکه‌ی سی‌دبلیو شاهد پخش سریال‌هایی نظیر Supergirl، Arrow، The Flash و Legends of Tomorrow هستیم. ادامه‌ی فصل دوم سریال Supergirl نیز در روز دوشنبه ۴ بهمن ماه (۲۳ ژانویه میلادی) پخش خواهد شد.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.