شرور فصل دوم سریال Batwoman شخصیت بلک ماسک خواهد بود

12 January 2021 - 23:06

در فصل دوم سریال Batwoman، شخصیت بلک ماسک نیز حضور خواهد داشت. با سینما فارس همراه باشید.

در فصل دوم سریال Batwoman، شخصیت بلک ماسک به عنوان شرور اصلی حضور خواهد داشت. وقتی فصل اول سریال Batwoman به پایان رسید، طرفداران به فصل دوم این سریال امید زیادی داشتند. سپس روبی رز (Ruby Rose)، بازیگر نقش اصلی سریال اعلام کرد که این مجموعه را ترک خواهد کرد. در فصل دوم Batwoman، بازیگر جدیدی به نام جاویشا لزلی (Javicia Leslie)، نقش رایان وایلدر را بازی می‌کند. شخصیت کیت کین، با شروع فصل دوم سریال Batwoman کنار می‌رود و رایان در نقش محافظ گاتهام ظاهر خواهد شد.

حتی قبل از خروج رز از این سریال، فصل دوم قرار بود شامل برخی از آنتاگونیست‌های برجسته کامیک باشد. علاوه بر آلیس فصل اول (ریچل اسکارستن)، بروس وین دروغین همچنان در فصل دوم سریال Batwoman حضور خواهد داشت، اما دشمنان بزرگتری نیز به آن‌ها خواهند پیوست. ویکتور زز با بازی الکس مورف به این سریال می‌پیوندد. کارولین درایز، کارگردان سریال اعلام کرد که فصل جدید سریال Batwoman، از حضور بلک ماسک بهره‌مند خواهد شد.

بازیگر شخصیت بلک ماسک در سریال Batwoman هنوز انتخاب نشده، بنابراین انتظار نداشته باشید که او از همان ابتدای فصل ۲ ظاهر شود. نقش ظاهر ایوان مک گرگور که این نقش را در فیلم Birds of Pray بازی می‌کرد، مورد استقبال طرفداران و منتقدان قرار گرفته است. بنابراین اخبار زیادی در مورد شخصیت Black Mask در آینده خواهیم شنید.

باند بلک ماسک به نام False Face Society، تهدیدی خطرناک برای گاتهام به حساب می‌آید. درایز تأیید کرد که با حضور گروه False Face در این فصل، شاهد رهبری آن‌ها توسط بلک ماسک خواهیم بود. او در ادامه افزود:

رایان هرگز مواد مخدر استفاده نمی‌کرد، اما افرادی که با او در ارتباط بودند از این مواد استفاده می‌کردند. در نهایت همین موضوع باعث شد که رایان به زندان بیفتد. رایان زنی بی‌گناه است و با توجه به این موضوع که سیاه‌پوست است، مجازات‌هایی ناعادلانه را تحمل خواهد کرد. این بخش عظیمی از گذشته او خواهد بود که ایده‌ی اصلی ما در این فصل را شکل داده است.

بازیگر شخصیت بلک ماسک در سریال Batwoman هنوز انتخاب نشده، بنابراین انتظار نداشته باشید که او از همان ابتدای فصل ۲ ظاهر شود. یوان مک‌گرگور که این نقش را در فیلم Birds of Pray بازی می‌کرد، مورد استقبال طرفداران و منتقدان قرار گرفت. بنابراین اخبار زیادی در مورد شخصیت بلک ماسک در آینده خواهیم شنید. به‌نظر می‌رسد که تا زمان پخش قسمت‌هایی از این سریال که شاهد حضور شخصیت بلک ماسک باشیم، فرصت زیادی باقی مانده است. در این فاصله با تبلیغات و تریلرها مطمئنا بر هیجان تماشای آن افزوده خواهد شد. در ابتدا تمرکز بر روی False Face Society خواهد بود. این گروه قبلاً در خلاصه‌ی داستان فصل نخست سریال Batwoman در حد اشاراتی کوچک حضور داشتند. بنابراین طولی نمی‌کشد که مخاطبان آن‌ها را در این سریال ببینند.

به‌نظر می‌رسد ورود شخصیت بلک ماسک و False Face Society برای فصل دوم سریال Batwoman یک حرکت هوشمندانه باشد. همان‌طور که درایز گفته، این آنتاگونیست نمادی از یک درگیری کاملاً شخصی برای رایان است که باید زمینه و محرکی برای رشد شخصیتش باشد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.