دارن آرونوفسکی فیلم The Whale را کارگردانی خواهد کرد

12 January 2021 - 23:32
دارن آرونوفسکی

کمپانی A24 و کمپانی دارن آرونوفسکی (Darren Aronofsky) به نام Protozoa Pictures برای اولین‌بار برای کار روی فیلم The Whale همکاری می‌کنند. برندن فریزر (Brendan Fraser) قرار است در این فیلم به کارگردانی آرونوفسکی ایفای نقش کند.

کمپانی A24 حق پخش جهانی این فیلم را خواهد داشت. ساموئل دی هانتر (Samuel D. Hunter) که برنده جایزه مک آرتور است فیلم‌نامه این پروژه را از نمایشی با همین نام در سال ۲۰۱۲ اقتباس می‌کند.

این نمایش توسط روزنامه نیویورک تایمز مورد تحسین قرار گرفت و برنده جایزه Drama Desk Award، جایزه Lucille Lortel برای بازی برجسته و جایزه GLAAD Media و نامزد جوایز Drama League و Outer Critics Circle شد.

هانتر گفت:

اقتباس فیلم‌نامه از روی نمایش‌ برای من جذابیت خاصی دارد. این داستان عمیقا شخصی است و من بسیار سپاس‌گزارم که این فیلم فرصت داشتن مخاطبان بسیاری را دارد. من از وقتی که هم‌زمان با ورود به دانشگاه و نوشتن اولین نمایشم، فیلم Requiem for a Dream را دیدم تا به الان یکی از طرفداران دارن هستم و بسیار قدردان هستم که او استعداد و دیدگاه منحصر‌به‌فرد خود را به این فیلم می‌آورد.

این فیلم در واقع اولین فیلم آرونوفسکی از زمان ساخت فیلم Mother از کمپانی پارامونت و با بازی جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) می‌باشد. فریزر اخیرا در مینی‌سریال Trust از شبکه FX دیده شده است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.