امکان انتشار اینترنتی فیلم The Tomorrow War وجود دارد

13 January 2021 - 12:18
فیلم The Tomorrow War

طبق گزارش‌های جدید امکان دارد که فیلم علمی-تخیلی کریس پرت (Chris Pratt) با نام The Tomorrow War به جای پخش در سینماها در یکی از شبکه‌های استریمی به نمایش درآید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کریس پرت برای اولین بار در اوایل سال ۲۰۱۹ و زمانی که این پروژه Ghost Draft نام داشت، جهت ایفای نقش در این فیلم انتخاب شده بود. کریس مک‌کی که در کارنامه خود وظیفه کارگردانی فیلم انیمیشنی The LEGO Batman Movie را بر عهده داشته، برای کارگردانی این فیلم قراردادی را امضا کرد و کریس پرت نیز مدتی بعد نقش جدیدی را در ساخت این پروژه به عنوان تهیه‌کننده اجرایی به دست آورد. The Tomorrow War فیلم علمی-تخیلی با زمینه علمی می‌باشد که در آن مردی (با نقش‌آفرینی کریس پرت) درگیر جنگی فوق مدرن می‌شود که او را مجبور به روبه‌رو شدن با گذشته‌اش می‌کند.

از دیگر بازیگران فیلم The Tomorrow War می‌توان جی. کی. سیمونز (J.K. Simmons)، ایوان استراهاوسکی (Yvonne Strahovski) و بتی گیلپین (Betty Gilpin) را نام برد.

در ابتدا قرار بود که این فیلم در روز کریسمس ۲۰۲۰ به نمایش گذاشته شود ولی همان‌طور که برای دیگر فیلم‌ها عادی شده، تاریخ اکران این فیلم به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها به زمان دیگری موکول شد. اکنون فیلم The Tomorrow War برای پخش در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (اول مرداد ماه ۱۴۰۰) در سینماها برنامه‌ریزی شده، روزی که بسیاری معتقد هستند تا آن موقع آمار مبتلایان به ویروس کرونا برای پخش فیلم‌ها در سینماها بهبود خواهد یافت.

باید منتظر ماند و دید که آیا وضعیت در سال ۲۰۲۱ برای علاقه‌مندان به دیدن فیلم‌ها در سینما بهتر خواهد شد یا خیر. با این حال هنوز هم نشانه‌هایی از نارضایتی مردم به علت تأخیر دوباره برخی از فیلم‌های بزرگ و تغییر تاریخ اکران فیلم Morbius سونی از ماه مارس (اسفند ماه ۱۳۹۹) به اواخر امسال دیده شده است.

با توجه به همه این موارد، امکان دارد که فیلم The Tomorrow War نیز مانند دیگر فیلم‌های تأخیر خورده به علت وضعیت به وجود آمده توسط ویروس کرونا، دوباره تاریخ اکرانش به زمان دیگری موکول شود. کمپانی Paramount و کمپانی تولید فیلم Skydance، فیلم The Tomorrow War را برای مدیران برخی از شبکه‌های اینترنتی به نمایش گذاشته‌اند و علاقه بسیار زیادی نسبت به خرید حق پخش این فیلم در بین مدیران این شبکه‌های اینترنتی به وجود آمده است.

نام شبکه‌های استریمی که این فیلم برای آن‌ها به نمایش گذاشته شده، هنوز مشخص نشده ولی می‌توان فرض کرد که نام‌های بزرگی مانند شبکه اینترنتی نتفلیکس و شبکه هولو در میان آن‌ها قرار داشته‌اند. همچنین طبق گفته‌ها، کمپانی Skydance اصرار به فروش احتمالی حق پخش این فیلم به شبکه‌های استریمی داشته نه کمپانی پارامونت.

با توجه به اینکه با ماه ژوئیه فاصله نسبتاً زیادی داریم، تاریخ جدید تعیین شده برای اکران این فیلم در سینماها، خبرهای زیادی را در رابطه با وضعیت به وجود آمده توسط ویروس کرونا می‌دهد، چرا که به نظر می‌رسد مدیران اجرایی حتی نسبت به تاریخ جدید اعلام شده برای پخش این فیلم نیز نگران هستند. در این مقطع، غیرمعمول نیست که استودیویی برنامه خود را در نحوه پخش پروژه‌اش تغییر دهد و به شبکه‌های استریمی روی بیاورد چرا که با انجام این کار آن‌ها از پیچیدگی‌هایی احتمالی که بعداً در تاریخ پخش آن در سینماها به وجود خواهد آمد، جلوگیری خواهند کرد.

کمپانی پارامونت پیش از این، چندین فیلم از جمله The Lovebirds و The Trial of the Chicago 7 را نیز به همین صورت به شبکه‌های استریمی فروخته بود. حتی یکی از فیلم‌های ۲۰۲۱ این کمپانی با نام Coming 2 America نیز قرار است در شبکه‌های استریمی پخش شود، چرا پیش از این در ماه اکتبر سال پیش کمپانی آمازون حق پخش این فیلم را با مبلغ ۱۲۵ میلیون دلار از کمپانی پارامونت خریداری کرد و اکنون قرار است این فیلم در ماه مارس ۲۰۲۱ (اسفند ماه ۱۳۹۹) در شبکه اینترنتی آمازون پرایم ویدیو پخش شود.

درست است که انتشار اینترنتی فیلم‌هایی که برای پخش در سینماها برنامه‌ریزی شده‌اند برای صنعت سینما ضرر زیادی را به همراه خواهد داشت ولی به کار بردن این استراتژی جدید توسط برخی از کمپانی‌ها منطقی به نظر می‌رسد چرا که آن‌ها نمی‌خواهند محتوای تولیدی خود را به مدت طولانی در قفسه‌ها نگه دارند.

اکنون که فیلم The Tomorrow War برای مدیران شبکه استریمی به نمایش گذاشته شده، امکان دارد که در همین هفته‌های آتی این فیلم به یکی از این شبکه‌های استریمی فروخته شود و بدین ترتیب نگرانی‌های کمپانی پارامونت و Skydance جهت تأخیر احتمالی آینده این فیلم نیز برطرف شود. با این وجود، امکان انتظار کمپانی‌های پارامونت و Skydance برای تغییر وضعیت سینماها در ماه‌های آتی نیز وجود خواهد داشت. به هر حال انتشار فیلم‌ها در دوران شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها موضوع پیچیده‌ای است و امکان دارد فیلم The Tomorrow War نیز مانند بسیاری از پروژه‌های دیگر، خود را با این وضعیت جدید تطبیق دهد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.