تریلر و عکس‌هایی از انیمیشن The Star منتشر شده است

6 October 2017 - 12:00

یک تریلر جدید و تعدادی عکس از انیمیشن جدید شرکت سونی پیکچرز به نام The Star (ستاره) منتشر شده است. این فیلم داستان اولین عید کریسمس است و ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ اکران می‌گردد. شما می‌توانید تریلر و تصاویر را در ادامه‌ی همین خبر مشاهده کنید. با سینما گیمفا همراه باشید.

انیمیشن The Star از شرکت سونی پیکچرز، داستان یک خر کوچک اما شجاع به نام بو (Bo) را روایت می‌کند که آرزو دارد زندگی‌اش به دور از آسیاب کردن روزانه در یک روستا باشد. یک روز او شجاعت فرار را پیدا می‌کند و در نهایت می‌رود تا به دنبال آرزوهایش بگردد. در سفر ماجراجویانه‌اش، او با راث (Ruth) یک گوسفند دوست داشتنی که گله‌ی خود را از دست داده و دیو (Dave) که یک کبوتر با آرمان‌های بزرگ است، تیمی را تشکیل می‌دهد. همچنین با سه شتر شگفت انگیز و برخی حیوانات غیر عادی روبرو می‌شوند. بو و دوستانش ستاره را دنبال کرده و به قهرمانان بزرگ‌ترین داستان از اولین کریسمس تبدیل می‌گردند.

در این فیلم، بازیگر سریال Walking Dead (مردگان متحرک) یعنی استیون یان (Steven Yeun) در نقش بو خواهد درخشید؛ خری که باور دارد می‌تواند به چیزهای بهتری برسد! انیمیشن The Star همچنین شامل صدای تریسی مورگان (Tracy Morgan) و تایلر پری (Tyler Perry) است. کلی کلارکسون (Kelly Clarkson) صدای اسب، کیگان مایکل کی (Keegan-Michael Key) بعنوان صدای پرنده یا دیو، آیدی بریانت (Aidy Bryant) صدای راث یا گوسفند را بر عهده دارند. ماریا کری (Mariah Carey) دستیار نویسنده است و همچنین یک آهنگ جدید برای فیلم خوانده است. انیمیشن The Star توسط تیموتی رکارت (Timothy Reckart) کارگردانی شده است. تهیه کنندگان اجرایی آن دیون فرانکلین (DeVon Franklin)، لیزا هنسون (Lisa Henson) و برایان هنسو (Brian Henso) هستند. جنی مگی کوک ( Jenni Magee Cook) نیز تهیه کننده‌ی آن است.

شما همراهان همیشگی سینما گیمفا نظرتان در مورد این انیمیشن جدید شرکت سونی چیست؟ می‌توانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Comingsoon

 

 

 

 

 

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.