تریلر فیلم مهیج Zeros and Ones منتشر شد

14 October 2021 - 11:38
Zeros and Ones

کمپانی Lionsgate به‌تازگی از اولین تریلر فیلم سیاسی و مهیج خود با عنوان Zeros and Ones رونمایی کرده است.

وظیفه نقش‌آفرینی در نقش اصلی این فیلم را بازیگر مطرح هالیوودی با نام ایثن هاک (Ethan Hawke) بر عهده داشته است. او در این فیلم در نقش کاراکتری با نام جی جی به ایفای نقش پرداخته است.

این کاراکتر سرباز آمریکایی می‌باشد که جهت متوقف کردن بمب‌گذاری یک گروه تروریستی، به شهر روم ایتالیا فرستاده شده تا از به وقوع پیوستن این واقعه جلوگیری کند.

او در ازای به دست آوردن اطلاعات درباره این گروه و نقشه‌ی آن‌ها، مجبور می‌شود که به دنبال برادر دوقلوی دستگیر شده و انقلابی خود با نام جاستین بگردد چرا که از قرار معلوم او، کلیدی برای حل این معما و متوقف کردن نقشه‌ی این گروه تروریستی می‌باشد. نقش کاراکتر جاستین را در این فیلم مانند کاراکتر جی جی، خود ایثن هاک ایفا کرده است.

در تریلر به نمایش درآمده از فیلم Zeros and Ones می‌توان کاراکتر جی جی با نقش‌آفرینی ایثن هاک را در حالی که در خیابان‌های شهر روم به دنبال برادر خود می‌گردد، مشاهده کرد. او در این تریلر با عجله، در حال پیگیری کردن تک تک سرنخ‌ها‌یش است تا قبل از منفجر شدن این بمب، برادر عزیزش را پیدا کند.

به غیر از ایثن هاک، از دیگر بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به کریستینا کریاک (Cristina Chiriac) و فیل نلسون (Phil Nelson) اشاره کرد.

ایثن هاک پیش از این نیز، در فیلم‌های مشابه‌ی مانند این فیلم (از جمله فیلم جنایی Training Day در سال ۲۰۰۱ و فیلم سیاسی First Reformed در سال ۲۰۱۷) نقش‌آفرینی کرده است.

وظیفه هدایت این پروژه را کارگردان مطرح آمریکایی با نام آبل فررا (Abel Ferrera) بر عهده داشته است. او علاوه بر کارگردانی این فیلم، فیلم‌نامه این پروژه را نیز خودش به تنهایی به قلم درآورده است.

از کارهای قبلی این کارگردان هفتاد ساله، می‌توان به فیلم‌های مطرحی از جمله فیلم جنایی Bad Lieutenant در سال ۱۹۹۲ و فیلم مهیج King of New York در سال ۱۹۹۰ اشاره کرد.

به غیر از فیلم Zeros and Ones، ایثن هاک قرار است در چندین پروژه‌ی دیگر نیز در آینده دیده شود. از جمله این پروژه‌ها می‌توان به فیلم ترسناک The Black Phone که درباره یک قاتل مخوف بچه‌های کم سن و سال می‌باشد، اشاره کرد. این فیلم قرار است در بهمن ماه امسال (فوریه ۲۰۲۲) در سینماها منتشر شود.

علاوه بر این، او قرار است در آینده در پروژه‌های بزرگی از جمله فیلم جنایی Knives Out 2، فیلم عظیم و حماسی The Northman با کارگردانی رابرت اگرز (Robert Eggers) و همچنین سریال مارولی شبکه اینترنتی دیزنی پلاس با عنوان Moon Knight در کنار اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، دیده شود.

فیلم مهیج و سیاسی Zeroes and Ones برای پخش در تاریخ ۲۸ آبان ماه سال جاری (۱۹ نوامبر ۲۰۲۱)، به صورت هم‌زمان در سینماها و پلتفرم‌های اینترنتی برنامه‌ریزی شده است. تاریخ پخش نسخه‌ی بلوری این فیلم نیز، ۱۴ دی ماه امسال (۴ ژانویه ۲۰۲۲) می‌باشد.

تریلر به نمایش درآمده از این فیلم را می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.