سریال You برای فصل چهارم تمدید شد

14 October 2021 - 11:45
You

کمپانی نتفلیکس اخیراً سریال پرطرفدار خود با عنوان «تو» را قبل از به نمایش درآمدن فصل جدیدش، برای فصل چهارم تمدید کرده است.

فصل سوم این سریال قرار است به‌زودی در تاریخ ۲۳ مهر ماه (۱۵ اکتبر ۲۰۲۱) در شبکه اینترنتی نتفلیکس منتشر شود و اکنون خبر رسیده که کمپانی نتفلیکس به ساخت فصل چهارم این سریال نیز، چراغ سبز نشان داده است.

با توجه به تائید شدن خبر ساخت فصل چهارم سریال You توسط کمپانی نتفلیکس، اکنون نگرانی طرفداران این سریال درباره آینده آن، تاحدودی برطرف شده است.

کمپانی نتفلیکس، خبر تمدید شدن فصل چهارم این سریال را از طریق کانال رسمی خود در یوتیوب و اکانت رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر، به گوش علاقه‌مندان به این سریال رسانده است. آن‌ها این خبر را با منتشر کردن ویدیویی عجیب و غریب که در راستای تمایلات جنون‌آمیز کاراکتر اصلی این سریال می‌باشد، اعلام کرده‌اند.

در ویدیو منتشر شده توسط کمپانی نتفلیکس، می‌توان کاراکتر اصلی حاضر در این سریال با نام جو را در حالی که در مجموعه‌ای از کلیپ‌های ویرایش شده می‌گوید «من فقط می‌خواهم به اندازه کافی برای تو خوب باشم»، تماشا کرد.

علاوه بر این، در زیر این ویدیو عبارتی با عنوان «(ساخت) فصل چهارم سریال You حتمی است» نیز دیده می‌شود.

در این کلیپ ۵۷ ثانیه‌ای می‌توان نگا‌هی به گذشته این سریال و کاراکترهایی از جمله بک با نقش‌آفرینی الیزابت لیل (Elizabeth Lail)، کندیس با نقش‌آفرینی امبر چایلدرز (Ambyr Childers)، پیچ با نقش‌آفرینی شای میتچل (Shay Mitchell) و لاو با نقش‌آفرینی ویکتوریا پدرتی (Victoria Pedretti) انداخت که یادآور اتفاقات تلخ رخ داده در فصل‌های گذشته‌ این سریال می‌باشد.

نقش کاراکتر اصلی حاضر در این سریال یعنی جو را بازیگری با نام پن بدجلی (Penn Badgley) ایفا کرده است.

به غیر از پن بدجلی و ویکتوریا پدرتی، از دیگر بازیگران حاضر در فصل سوم این سریال می‌توان به دیلن آرنولد (Dylan Arnold)، شالیتا گرانت (Shalita Grant)، تراویس ون وینکل (Travis Van Winkle)، سافرون باروز (Saffron Burrows) و تاتی گابریل (Tati Gabrielle) اشاره کرد.

از تهیه‌کنندگان اجرایی حاضر در این سریال نیز می‌توان سرا گمبل (Sera Gamble) و گرگ برلانتی (Greg Berlanti) را نام برد. سرا گمبل علاوه بر، بر عهده داشتن وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه، وظیفه مدیریت این سریال را نیز خودش به تنهایی بر عهده داشته است.

سریال You براساس کتابی با عنوان You and Hidden Bodies ساخته شده است. وظیفه به قلم درآوردن این کتاب را نویسنده‌ مطرحی با نام کارولین کپ‌نس (Caroline Kepnes) بر عهده داشته است.

ساخت فصل چهارم این سریال را کمپانی‌های Berlanti Productions و Alloy Entertainment با همکاری بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر بر عهده خواهند داشت.

به غیر از سرا گمبل و گرگ برلانتی، از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی حاضر در این سریال می‌توان به سارا شختر (Sarah Schechter)، لزلی مورگنشتاین (Leslie Morgenstein)، دیوید مدن (David Madden)، جینا گیرولامو (Gina Girolamo)، جان اسکات (John Scott)، نیل رینولدز (Neil Reynolds)، مایکل فولی (Michael Foley) و جاستین لو (Justin Lo) اشاره کرد.

هنوز تاریخی برای پخش فصل چهارم این سریال توسط کمپانی نتفلیکس اعلام نشده است.

با این حال، ویدیوی منتشر شده از خبر تمدید شدن این سریال برای فصل چهارم را می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.