پوستر فصل دوم سریال The Witcher

14 October 2021 - 08:38
فصل 2 سریال The Witcher

کمپانی نتفلیکس پوستری تازه برای فصل دوم سریال The Witcher منتشر کرده است.

سریال ویچر (The Witcher) بر اساس مجموعه کتاب‌هایی نوشته آندژی ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) است. این پوستر تازه، هنری کویل (Henry Cavill) در نقش جرالت از ریویا را به تصویر می‌کشد که شمشیر به دست، آماده برای نبرد است.

پوستر تازه منتشر شده برای فصل دوم سریال ویچر همچنین دارای جمله “مقدر شده برای محافظت” است که به کار جرالت به عنوان یک شکارچی هیولا و همچنین یک پدر برای سیری با بازی فریا الن (Freya Allan) اشاره دارد. در فصل دوم سریال ویچر، جرالت به سیری، آموزش‌های مبارزه و استفاده از جادو را یاد خواهد داد و او را به یک جنگجویی تبدیل می‌کند.

در فصل دوم سریال ویچر، همچنین شاهد حضور دوباره ینفر با بازی آنیا چالوترا (Anya Chalotra) و جسکیر با بازی جوئی بیتی (Joey Batey) خواهیم بود. سریال ویچر توسط مدیر اجرایی لورن اشمیت هیسریش (Lauren Schmidt Hissrich) اداره می‌شود. این سریال پس از پخش خود در سال 2019 میلادی، به سرعت به یکی از برترین سریال‌های اصیل کمپانی نتفلیکس تبدیل شد.

گرچه تولید فصل دوم سریال ویچر به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر روبه‌رو شده بود اما با این وجود، این مجموعه گسترش یافته و یک نسخه فرعی انیمیشی از آن تحت عنوان ویچر: کابوس گرگ (The Witcher: Nightmare of the Wolf) بر روی این سرویس عرضه شده بود. سریال ویچر حتی قبل از شروع فصل دوم، توسط کمپانی نتفلیکس برای فصل سوم تمدید شده است. علاوه بر این، یک نسخه فرعی اکشن زنده از این سریال در حال توسعه است.

از جمله بازیگران جدیدی که در این فصل سریال حضور خواهند داشت می‌توان به کیم بودنیا (Kim Bodnia) در نقش مربی جرالت به نام وسمیر، پاول بولیون (Paul Bullion) در نقش ویچری به نام لمبرت که به سیری در کایر مورگان آموزش می‌دهد، اندوآ ادجو (Adjoa Andoh) در نقش یک شخصیت مادر مانند برای جرالت به نام ننکه، گراهام مک‌تویش (Graham McTavish) در نقش دایجسکترا، سایمون کالو (Simon Callow) در نقش کودرینگر و لیز کار (Liz Carr) در نقش فن، کریس فولتون (Chris Fulton) در نقش رینسی، کیسی کلیر (Cassie Clare) در نقش فیلیپا آیلهارت و کویل دویل (Kevin Doyle) در نقش بالیان اشاره کرد.

فصل دوم سریال ویچر قرار است در تاریخ 17 دسامبر سال 2021 میلادی بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه گردد. در زیر می‌توانید این پوستر تازه منتشر شده را مشاهده کنید.

فصل 2 سریال The Witcher

منبع: کولایدر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.