هنری کویل از فصل دوم سریال The Witcher می گوید

21 September 2021 - 09:33
سریال The Witcher

هنری کویل از کاراکترش در فصل دوم سریال The Witcher می‌گوید.

هنری کویل (Henry Cavill)، ستاره سریال ویچر (The Witcher) همیشگی افکار و ایده‌های خود پیرامون مجموعه کتاب و بازی‌های ویچر را به اشتراک گذاشته است. او در مصاحبه تازه، جزییات بیشتری از کاراکترش جرالت از ریویا در فصل دوم سریال ویچر را آشکار کرده است.

هنری کویل علاقه بسیار زیادی به کتاب و بازی‌های ویچر داشت و همین سبب گردید تا او برای ایفای این نقش در سریال به خدمت گرفته شود. از همین رو، او اطلاعات بسیار زیادی در مورد انگیزه‌های جرالت، رابطه‌اش با دیگر کاراکترها و روانشناسی او دارد. هنری کویل در مورد حالت و رفتار کاراکتر جرالت در سریال می‌گوید:

او در اعماق وجود خود سندروم شوالیه سفید را دارد و هر زمان که بر اساس آن عملی را انجام می‎‎‌دهد، او درگیر مشکلات بسیار جدی می‌شود و خودش و دیگران را در موقعیت بسیار بدتری قرار می‌دهد. اما با وجود کاراکتر سیری، جنبه پدرانه کاراکتر جرالت نمایان خواهد شد. هر چند که جرالت لزوما به عنوان یک پدر مشتاق شناخته نمی‌شود اما مطمئنا یک محافظ لایق است.

در اولین فصل از سریال ویچر، که از طریق خط زمانی و دیدگاه‌های نامتعارف و ناهموار بیان شد، جرالت زمانی که شوالیه‌ای به نام دانی را در قلمروی سینترا نجات داد، به طور ناخواسته لایق پاداش شده بود. او از قانون سوپرایز استفاده کرد که بر طبق آن، شخص نجات داده شده باید به ناجی خود چیزی را بدهد که هنوز برای هیچ کدام آنها مشخص نیست. سپس مشخص می‌گردد که این جایزه نیز شاهزاده متولد نشده‌ای به نام سیری است.

مدت زمان بسیار بعد، امپراتوری نیلفگارد به کشور و شهر سینترا حمله می‌کند که نتیجه آن نیز مرگ ملکه می‌شود. سیری بر خلاف میل خود فرار می‌کند و به دنبال پیدا کردن جرالت از ریویا است. در پایان فصل اول نیز این دو یکدیگر را ملاقات می‌کنند.

هنری کویل اظهار داشته که فصل دوم سریال ویچر همانند فصل اول دارای چند خط زمانی نخواهد بود. اما او گفته که تعلیق‌های بسیاری در سریال وجود خواهد داشت. کویل همچنین به بازیگر جدید سریال در فصل دوم اشاره کرده است. این بازیگر جدید، کیم بودنیا (Kim Bodnia) است که قرار است نقش یک ویچر دیگر و شخصیتی پدر مانند برای جرالت به نام وسمیر را بازی کند. او می‌گوید:

من و کیم در مورد احساسات این کاراکترها با یکدیگر صحبت کردیم و کیم احساسات زیادی را وارد نقش کرده و حس بسیار خوبی از احساسات، عواطف و ارتباط با طبیعت را دارا است. نقش‌آفرینی او بسیار خوب و تماشای آن عالی است. برخی از بهترین صحنه‌های من در کنار کیم بوده است. او چیز بسیار خاصی به کاراکتر اضافه کرده است و مطمئنم که مردم از آن بسیار لذت خواهند برد.

علاوه بر هنری کویل، دیگر بازیگرانی که قرار است از فصل قبلی در فصل دوم نیز حضور داشته باشند شامل آنیا چالوترا (Anya Chalotra) در نقش ینفر، فریا آلن (Freya Allan) در نقش سیری و جویی بیتی (Joey Batey) در نقش جسکیر است. علاوه بر این، پاول بولیون (Paul Bullion) قرار است در فصل دوم سریال ویچر نقش ویچری به نام لمبرت را بازی کند که دخالت شخصی در تعلیمات سیری در کایر مورهن داشته است.

دیگر بازیگران فصل دوم سریال ویچر نیز شامل ادجوا اندوه (Adjoa Andoh)، گراهام مک تویش (Graham McTavish)، سایمون کالو (Simon Callow)، لیز کار (Liz Carr)، کریس فولتن (Chris Fulton)، کسی کلیر (Cassie Clare) و کویل دویل (Kevin Doyle) است. فصل دوم سریال ویچر قرار است در تاریخ 17 دسامبر سال 2021 میلادی بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه گردد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.