امیلیا کلارک و مایکل شنون به فیلم McCarthy پیوستند

14 October 2021 - 08:10
امیلیا کلارک و مایکل شنون به فیلم McCarthy

امیلیا کلارک و مایکل شنون به همراه چند تن دیگر به فیلم McCarthy پیوستند.

فیلم مک‌آرتی (McCarthy)، یک اثر بیوگرافی جدید است که به زندگی سناتور سابق آمریکایی جوزف مک‌آرتی می‌پردازد. به تازگی چندین بازیگر برجسته به این فیلم پیوستند. مایکل شنون (Michael Shannon) قرار است در این فیلم نقش سناتور مک‌آرتی را به تصویر بکشد.

امیلیا کلارک (Emilia Clarke) نیز قرار است نقش همسر جوزف مک‌َآرتی به نام جین کر را ایفا کند. دن دیهان (Dane DeHaan) نیز نقش روی جان را به تصویر خواهد کشید. روی جان در طی جلسات مک‌آرتی و ارتش، مشاور ارشد وی بوده است. اسکوت مک‌نیری (Scoot McNairy) نیز قرار است نقش همکار این سناتور به نام ری کایرماس را به تصویر بکشد.

فیلم مک‌آرتی به کارگردانی والکو مارهول (Václav Marhoul)، فیلمساز و بازیگر اهل جمهوری چک، است.او سابقه کارگردانی فیلم پرنده نقاشی شده (The Painted Bird) را در کارنامه خود دارد. فیلم مک‌آرتی قرار است به درون زندگی این سناتور ضد کمونیست بپردازد که در طی سال‌های بین 1947 تا 1957 در سنای آمریکا در حال خدمت بوده است.

سناتور مک‌آرتی در آن زمان باعث شکل‌گیری تعقیب و تفحص کمونیست‌ها شد که در طی آن، افراد بیگناه مورد اذیت و آزار قرار گرفتند. با این حال، تاثیر او بر این جنبش با جلسات استعماع دادرسی ارتش و مک‌آرتی، به پایان خود رسید. این جلسات از تلویزیون آمریکا در سال 1954 میلادی پخش می‌شده است. مک‌آرتی در سال 1957 میلادی در سن 48 سالگی بر اثر هپاتیت از دنیا رفت.

فیلم‌نامه اصلی فیلم مک‌آرتی را نویسنده فیلم محافظ آدمکش (The Hitman’s Bodyguard)، تام اوکانر (Tom O’Connor) قلم زده است. فیلمبرداری فیلم نیز برعهده ولادیمیر اسموتنی (Vladimír Smutný) و جان لاسک (Ján Vlasák) است که قبلا با کارگردان والکو مارهول در فیلم پرنده نقاشی شده همکاری کردند. این فیلم قرار است در سال آینده میلادی، تولید خود را در پراگ و آمریکا شروع کند. خلاصه داستان رسمی فیلم بدین شرح است:

فیلم مک‌آرتی به رشد و سقوط سناتور مک‌آرتی می‌پردازد و نگاهی عمیق به این چهره مرموز و خطرناک و همچنین دست‌های پشت پرده دارد. دست‌های پشت پرده نیز همسر جاه‌طلبش جین کر، وکیل بی‌رحمش به نام روی جان و دوست و همکار مورد اعتمادش ری کایرماس است. رهبر اکثریت سنای آمریکا رابرت تفت به مک‌آرتی این اجازه را داده تا نهضت ضد کمونیستی خودش را بدون بررسی پیش ببرد. او توانایی مک‌آرتی برای بکارگیری موج عظیمی از پوپولیسم و ترس را دست کم گرفته بود، موجی که توسط دروغ‌های جسورانه مک‌آرتی به مردم آمریکا تحریک شده بود. این فیلم، نمایانگر یکی از تاریک‌ترین فصل‌های تاریخ آمریکا است.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.