تریلر فیلم Above Suspicion با بازی امیلیا کلارک منتشر شد

2 April 2021 - 16:17

به تازگی تریلر جدیدی از فیلم جنایی Above Suspicion منتشر شده است که به تاریخ اکران فیلم در ایالات متحده اشاره دارد.

فیلیپ نویس (Phillip Noyce)، کارگردان فیلم‌های Salt ،Dead Calm و Clear and Present Danger، کارگردانی و فیلم‌برداری فیلم هیجانی و جنایی Above Suspicion را در سال ۲۰۱۷ به پایان رساند. اما به دلایلی، این فیلم هرگز در ایالات متحده اکران نشد. اما اکنون وبسایت کولایدر به طور اختصاصی از تریلر جدید Above Suspicion رونمایی کرده است که به طور همزمان در سینماهای منتخب و پلتفرم‌های دیجیتال/VOD در ۱۴ مه (۲۴ اردیبهشت) اکران خواهد شد. نسخه‌های Blu-ray و DVD این فیلم در ۱۸ مه (۲۸ اردیبهشت) منتشر می‌شود.

در فیلم Above Suspicion که بر اساس داستان واقعی از بدترین جنایت تاریخ اف بی آی ساخته شده است،  امیلیا کلارک (Emilia Clarke) که در سریال Game of Thrones حضور داشته است در نقش سوزان اسمیت بازی خواهد کرد. سوزان زن جوانی است که تصمیم می‌گیرد خود را از جنایت و مواد مخدر در شهر کنتاکی رهایی بخشد. هنگامی که مارک پاتنام با نقش آفرینی جک هیوستون (Jack Huston) مأمور جدید اف بی آی، سوزان را به عنوان مخبر خود برای پرونده بسیار ضروری استخدام می‌کند، سوزان فکر می‌کند بدشانسی‌های او بالاخره در حال اتمام است. اما با عمیق‌تر شدن روابط مارک و سوزان، هر دوی آن‌ها با خطرات بیشتری مواجه می‌شوند و این رابطه آن‌ها را در مسیر مرگباری قرار می‌دهد.

جانی ناکسویل (Johnny Knoxville) به همراه سوفی لوو (Sophie Lowe)، آستین هبرت (Austin Hebert)، کارل گلوسمن (Karl Glusman)، تورا بیرچ (Thora Birch)، لوک اسپنسر رابرتس (Luke Spencer Roberts)، عمر بنسون میلر (Omar Benson Miller) و همچنین بازیگران شخصیت‌های برجسته کریس مولکی (Chris Mulkey) و کوین دان (Kevin Dunn) در این فیلم حضور دارند.

اگرچه نسخه‌های کپی از این فیلم بدلیل اکران در خارج از ایالات متحده بسیار زیاد هستند، اما افراد زیادی هستند که از نسخه‌های کپی استفاده نمی‌کنند و مایل هستند برای تماشای آن هزینه کنند.

کلارک و هیوستون هر دو طرفداران خاص خود را دارند و نویس کارگردان مشهوری نیست اما اینجا مشغول کار بر روی این فیلم هیجان‌انگیز است. او و تهیه‌کننده فیلم کالین کمپ (Colleen Camp) از نشر نسخه‌های کپی و تاخیر در اکران فیلم در ایالات متحده بدلیل همه‌گیری کرونا، بسیار ناامید شدند، اما در نهایت با عزم خود الان با قدرت به صحنه بازگشته‌اند.

اولین پوستر از فیلم Above Suspicion نیز منتشر شده است. همچنین می‌توانید از این نشانی تریلر این فیلم را تماشا کنید.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.