انتشار اولین تریلر رسمی فیلم American Traitor: The Trial of Axis Sally

29 April 2021 - 14:26

اولین تریلر فیلم American Traitor: The Trial of Axis Sally با نقش آفرینی آل پاچینو و میدو ویلیامز منتشر شد. داستان فیلم درام حقوقی American Traitor: The Trial of Axis Sally به کارگردانی مایکل پولیش (Michael Polish) در طول جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد و درباره اولین زنی است که به جرم خیانت به ایالات متحده محکوم می‌شود.

این اولین باری است که آل پاچینو (Al Pacino) پس از باری در فیلم «Irishman» که نامزد جایزه اسکار شد، دوباره وارد صحنه می‌شود. اواخر امسال او قرار است در فیلم House of Gucci اثر ریدلی اسکات (Ridley Scott) بازی کند.

نقش اصلی و دراماتیک فیلم American Traitor: The Trial of Axis Sally بر دوش میدو ویلیامز (Meadow Williams) است که بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های اکشن مانند Den of Thieves ،Backtrace و Minutes Gone  ۱۰ معروف است.

فیلم سینمایی American Traitor: The Trial of Axis Sally بر اساس داستان واقعی، داستان زندگی زن آمریکایی به نام میلدرد گیلارز و وکیل او، جیمز لافلین را روایت می‌کند که برای نجات اعتبارش تلاش می‌کند. گیلارز که با نام مستعار اکسیس سالی تبلیغات نازی را برای سربازان آمریکایی پخش می‌کرد، پس از تصرف برلین دستگیر می‌شود و بدلیل خیانت علیه ایالات متحده محاکمه می‌شود.

به نظر می‌رسد ویلیامز در نقش گیلارز در مقابل لافلین با بازی پاچینو نقش دراماتیکی بازی خواهد کرد. American Traitor: The Trial of Axis Sally قرار است به صورت محدود ۲۸ مه (۷ خرداد) در سینماها اکران شود. در قسمت زیر می‌توانید پوستر و تریلر منتشر شده را تماشا کنید.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.