تصاویر جدیدی از فیلم House of Gucci منتشر شد

22 September 2021 - 13:24
House of Gucci

‌اخیراً تصاویر جدیدی از فیلم «خاندان گوچی» منتشر شده که در آن‌ها می‌توان نگاه تازه‌ای به کاراکتر لیدی گاگا در این فیلم انداخت.

لیدی گاگا (Lady Gaga) در این فیلم، در نقش شخصیتی با نام پاتریزیا رجیانی (Patrizia Reggiani) نقش‌آفرینی کرده است.

پاتریزیا رجیانی (Patrizia Reggiani) همسر سابق رئیس برند گوچی (نشان تجاری ایتالیایی در صنعت مد و کالاهای چرمی) با نام مائوریتزیو گوچی (Maurizio Gucci) می‌باشد که به جرم ترتیب دادن نقشه‌ی ترور همسرش، به زندان محکوم شده است.

در تصاویر جدید منتشر شده از این فیلم می‌توان لیدی گاگا را در نقش پاتریزیا رجیانی مشاهده کرد که او احتمال برای بازی در این نقش، جر و بحث‌های بسیاری را برای حضورش در مراسم اسکار به وجود خواهد آورد. در این تصاویر می‌توان این بازیگر را در لباس‌های مختلفی از جمله لباس اسکی و لباس عروسی بسیار گران قیمت مشاهده کرد.

علاوه بر این، در یکی از این تصاویر نیز می‌توان ظاهر او را پس از مرگ همسرش تماشا کرد. او در این تصویر که پالتویی مشکی به تن دارد، توسط پاپاراتزی‌ها (به عکاسانی گفته می‌شود که کارشان تهیه عکس‌های جنجالی از چهره‌های سرشناس و فروش این تصاویر به مجلات مختلف است) احاطه شده است.

خاندان گوچی به مدت بیش از صد سال، صنعت مد و پوشاک را به سلطه‌ی خود درآورده است. پخش این فیلم در ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ نیز، مصادف با سالگرد یک‌صد سالگی این برند خواهد بود.

با توجه به این تصاویر، به نظر می‌رسد که لیدی گاگا در این فیلم جذابیت کافی برای به تصویر کشیدن نقش همسر حقه‌باز مائوریتزیو گوچی را در خود خواهد داشت. از کارهای قبلی این بازیگر در صنعت سینماها می‌توان به فیلم بسیار موفق A Star Is Born در سال ۲۰۱۸ اشاره کرد که بازی او در این فیلم، مورد تحسین بسیاری از منتقدین قرار گرفته است.

به غیر از لیدی گاگا، از دیگر بازیگران مطرحی که در فیلم بیوگرافی House of Gucci به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به آدام درایور (Adam Driver) در نقش مائوریتزیو گوچی، جرد لتو (Jared Leto) در نقش پائولو گوچی (Paolo Gucci)، جرمی آیرونز (Jeremy Irons) در نقش رودولفو گوچی (Rodolfo Gucci)، آل پاچینو (Al Pacino) در نقش آلدو گوچی (Aldo Gucci) و سلما هایک (Salma Hayek) اشاره کرد.

فیلم‌نامه این فیلم را نویسندگانی با نام‌های بکی جانستون (Becky Johnston) و روبرتو بنتیگنا (Roberto Bentivegna) با همکاری یکدیگر به قلم درآورده‌اند. وظیفه هدایت این فیلم را نیز کارگردان مطرح هالیوودی با نام ریدلی اسکات (Ridley Scott) بر عهده داشته است.

فیلم House of Gucci قرار است در تاریخ ۳ آذر ماه سال جاری (۲۴ نوامبر ۲۰۲۱) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

تصاویر جدید منتشر شده از این فیلم را می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.