پوسترهای جدیدی از فیلم The Last Duel منتشر شد

22 September 2021 - 08:14
فیلم The Last Duel

مجموعه جدیدی از پوستر کاراکترهای فیلم The Last Duel، حماسه قرون وسطایی ریدلی اسکات که به طور انحصاری 23 مهر به سینماها می‌آید، منتشر شد.

این فیلم که یک درام تاریخی است از زمان اولین نمایش خود در جشنواره فیلم ونیز در اوایل ماه جاری، نظرات خوبی را دریافت کرده است. در آن جا بود که به نظر می‌رسید این فیلم در زمینه فروش امیدوارکننده است؛ چرا که در چند ماه گذشته وضعیت فروش فیلم در گیشه‌ها چندان خوب نبوده است.

مارگریت دی تیوبویل با بازی جودی کومر (Jodie Comer) در فرانسه در قرن 14 ادعا می‌کند که قربانی یک سواستفاده شده است. ژان دو کاروژ با بازی مت دیمون (Matt Damon) متعهد شد که از ناموس همسرش دفاع کند و ژاک لو گریس با بازی آدام درایور (Adam Driver) را به مبارزه می‌طلبد و این نبرد به آخرین دوئل تاریخ فرانسه تبدیل می‌شود. ریدلی اسکات (Ridley Scott) قابلیت خود را برای کارگردانی درام‌های تاریخی در مقیاس وسیع اثبات کرده است که از جمله قابل توجه‌ترین اثرات او می‌توان به فیلم برنده جایزه اسکار یعنی فیلم Gladiator اشاره کرد. اما این فیلم‌ساز باتجربه دو دهه بعد از ساخت فیلم معروف خود فیلم‌هایی مانند Kingdom of Heaven، Robin Hood و Exodus: Gods and Kings را نیز کارگردانی کرده است؛ در نتیجه او با این ژانر به خوبی آشنایی دارد.

فیلم The Last Duel همچنین دارای اولین فیلم‌نامه‌ای است که برای نوشتن آن بن افلک (Ben Affleck) و دیمون از زمان فیلم Good Will Hunting با هم همکاری می‌کنند. افلک همچنین در این فیلم نقش کانت پیر دآلنکن را بازی می‌کند.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به هریت والتر (Harriet Walter)، ناتانیل پارکر (Nathaniel Parker)، سم هزلدین (Sam Hazeldine)، مایکل مک‌الااتون (Michael McElhatton)، الکس لاوتر (Alex Lawther)، مارتون چوکاش (Marton Csokas)، ژلیکو ایوانک (Željko Ivanek)، کلایو راسل (Clive Russell)، آدام ناگایتیس (Adam Nagaitis) و بوسکو هوگان (Bosco Hogan) اشاره کرد.

فیلم The Last Duel می‌تواند یک اسب تیره و تندرو برای در نظر گرفتن در فصل جوایز باشد و شما می‌توانید پوستر کاراکتر‌های این فیلم را در قسمت زیر مشاهده نمایید. این فیلم قرار است 15 اکتبر (23 مهر) در سینماها منتشر شود.

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.