فیلم The Boston Strangler با بازی کیرا نایتلی ساخته می شود

5 October 2021 - 11:43
فیلم The Boston Strangler با بازی کیرا نایتلی

کمپانی استودیو قرن بیستم قرار است فیلم The Boston Strangler را با بازی کیرا نایتلی بسازد.

فیلم جانی بوستون (The Boston Strangler) در مورد داستان واقعی جانی بوستون خواهد بود. ریدلی اسکات (Ridley Scott) قرار است وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برای کمپانی استودیو قرن بیستم در دست داشته باشد.

مارتین راسکین (Matt Ruskin) که کارگردانی فیلم کراون هایتز (Crown Heights) را در کارنامه دارد، قرار است وظیفه نویسندگی و کارگردانی این اثر را در دست داشته باشد. کیرا نایتلی (Keira Knightley) نیز قرار است در این فیلم نقش‌آفرینی نماید.

در فیلم جانی بوستون، کیرا نایتلی قرار است نقش لورتا مک لاگلین را به تصویر بکشد. این شخص، اولین گزارشگری بوده است که ارتباط بین قتل‌ها را پیدا کرده و داستان مرتبط با جانی بوستون را منتشر کرده است. او و همکارش جین کول، جنسیت‌گرایی دهه 60 میلادی را به چالش کشیدند و گزارشی در مورد بدنام‌ترین قاتل سریالی شهر بوستون را منتشر کردند و سخت تلاش کردند تا زنان را از این موضوع مطلع کنند.

مک لاگلین با وجود خطرات شخصی، داستان را پیگیری کرده است و فساد مربوط به پنهان سازی هویت واقعی جانی بوستون را بر ملا کرده است. انتظار می‌رود که فیلمبرداری این فیلم در اواخر سال جاری میلادی در شهر بوستون آغاز گردد.

منبع: بلادی دیسگاستینگ

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.