تریلر فصل چهارم Star Trek: Discovery منتشر شد + تاریخ اکران

7 April 2021 - 20:01

اولین تریلر از فصل چهارم سریال Star Trek: Discovery منتشر شد. در رویداد مجازی ویژه در روز دوسنبه ۱۶ فروردین، تریلری از فصل چهارم Star Trek: Discovery منتشر شد که تاریخ اکران این فصل را نشان می‌دهد.

در ماه نوامبر اعلام شد که فیلم‌برداری فصل چهارم سریال Start Trek: Discovery آغاز شده است. در تریلر جدید، کاپیتان مایکل برنهام با نقش‌آفرینی سنیکا مارتین-گرین (Sonequa Martin-Green)، سارو با هنرنمایی داگ جونز (Doug Jones) و سایر اعضای DISCO مانند پاول استمیت با حضور آنتونی رپ (Anthony Rapp) و سیلویا تیلی با هنرنمایی مری ویزمن (Mary Wiseman) حضور دارند. همچنین بازیگران جدیدی که در فصل سوم حضور داشتند مانند دیوید آجالا (David Ajala)، بلو دل باریو (Blu del Barrio) و ایان الکساندر (Ian Alexander) در فصل چهارم نیز نقش‌آفرینی می‌کنند.

Star Trek: Discovery

در فصل چهارم Star Trek: Discovery کاپیتان برنهام و خدمه U.S.S با تهدید ناشناخته‌ای که نمونه آن را ندیده‌اند روبرو می‌شوند. آن‌ها باید با عوامل ناشناخته مقابله کرده و با همکاری همدیگر آینده‌ای امیدوارکننده را برای همه تضمین کنند.

به احتمال فراوان این تریلر آخرین تریلر و خبر از فصل جدید Star Trek: Discovery در این رویداد مجازی نخواهد بود و باید منتظر اخبار دیگری از این سریال باشیم. فصل چهارم سریال Star Trek: Discovery در اواخر سال ۲۰۲۱ فقط در پارامونت + پخش خواهد شد.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.