تریلر فصل دوم سریال ترسناک Evil منتشر شد

25 May 2021 - 14:03
evil

شبکه اینترنتی پارامونت پلاس علاوه بر منتشر کردن اولین تریلر از فصل دوم سریال ترسناک «شر»، تاریخ پخش آن را نیز به صورت رسمی اعلام کرده است.

اخیراً خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر این‌که فصل جدید این سریال قرار است در شبکه اینترنتی Paramount+ به نمایش گذاشته شود و اکنون با توجه به تریلر جدید منتشر شده از فصل دوم این سریال، به نظر می‌رسد که این خبر‌ها صحت داشته‌اند چرا که این سریال قرار است در شبکه اینترنتی Paramount+ به نمایش گذاشته شود. فصل اول این سریال را شبکه CBS تولید و پخش کرده است. علاوه بر رونمایی از شیاطین جدیدی در تریلر به نمایش درآمده از فصل دوم این سریال ترسناک، تاریخ پخش آن را نیز می‌توان در انتهای این تریلر مشاهده کرد.

این سریال توسط رابرت کینگ (Robert King) و میشل کینگ (Michelle King) خلق شده است. این دو نفر پیش از این نیز پروژه‌های دیگری را برای شبکه CBS خلق کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به دو سریال درام حقوقی The Good Wife و The Good Fight اشاره کرد. تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Evil را لیز گلوتزر (Liz Glotzer) و راکن اس. اوبانون (Rockne S. O’Bannon) تشکیل می‌دهند.

داستان سریال ترسناک Evil بر روی روانشناس قانونی با نام کریستن بوچارد تمرکز دارد که توسط فردی با نام دیوید آکوستا که قرار است به‌زودی تبدیل به کشیش کاتولیک شود، استخدام می‌شود تا به بررسی یک سری از وقایع غیرقابل توضیح و ماوراءالطبیعه بپردازند و مشخص کنند که آیا لزومی دارد که کلیسا در این موارد وارد شود یا خیر.

نقش کاراکتر کریستن بوچارد را در این سریال، بازیگر هلندی با نام کاتیا هربرس (Katja Herbers) و نقش کاراکتر دیوید آکوستا را نیز بازیگر سریال Luke Cage با نام مایک کولتر (Mike Colter) ایفا کرده‌اند. به غیر از این دو نفر، از دیگر بازیگرانی که در این سریال ترسناک به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به آصف مندوی (Aasif Mandvi)، مایکل امرسون (Michael Emerson)، کریستین لاتی (Christine Lahti)، کرت فولر (Kurt Fuller)، بروکلین شوک (Brooklyn Shuck)، اسکایلر گری (Skylar Gray)، مدی کروکو (Maddy Crocco) و دالیا کناپ (Dalya Knapp) اشاره کرد.

فصل اول این سریال توازن خوبی را بین ترسناک و سرگرم‌کننده بودن برقرار کرده بود چرا که در این فصل، به اصول و جنبه اخلاقی در حوزه وحشت مذهبی پرداخته شده بود. با این حال، فصل اول سریال Evil به شکل تاریکی به پایان رسیده بود و با توجه به تریلر جدید پخش شده از فصل دوم این سریال، به نظر می‌رسد که فصل دوم آن نیز قرار است ادامه رو همین روند باشد. تقریباً تمام کاراکترهای اصلی این سریال، توسط شیاطین تحت تعقیب قرار گرفته‌اند که برخی از آن‌ها،‌ دارای شکل ظاهری بسیار ترسناکی هستند.

فصل دوم سریال Evil قرار است در تاریخ ۲۰ ژوئن امسال (۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۰) به صورت انحصاری در شبکه اینترنتی Paramount+ به نمایش گذاشته شود. این فصل حاوی ۱۳ قسمت خواهد بود و هر یک از قسمت‌های آن، به صورت هفتگی در این شبکه منتشر خواهد شد.

تریلر منتشر شده از فصل دوم این سریال را نیز می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.