تریلر نهایی فیلم A Quiet Place: Part II رویارویی خانواده ابوت با دشمنان را نشان می‌دهد

7 May 2021 - 15:57

پارامونت تریلر نهایی فیلم A Quiet Place Part II که دنباله مستقیم قسمت اول است را منتشر کرد.این فیلم داستان خانواده ابوت را روایت می‌کند که برای بقا در دنیای پساآخرالزمانی تمام تلاش خود را می‌کنند؛ دنیایی که در آن حتی کوچکترین صدا می‌تواند مرگ و زندگی را رقم بزند.

در این دنباله فیلم Quiet Place به کارگردانی و نویسندگی جان کرازینسکی (John Krasinski) و براساس شخصیت‌های خلق شده توسط برایان وودز (Bryan Woods) و اسکات بک (Scott Beck)، شاهد بازگشت اعضای بازیگران از جمله امیلی بلانت (Emily Blunt)، میلیسنت سیموندز (Millicent Simmonds) و نوآ جوپ (Noah Jupe) هستیم. سیلیان مورفی (Cillian Murphy) و جایمون هونسو (Djimon Hounsou) نیز در نقش‌های جدید به جمع بازیگران پیوسته‌اند. کرازینسکی همانند نسخه اول در نقش لی همسر اولین بازی خواهد کرد. البته نقش او به صورت محدود خواهد بود و فقط در سکانس‌های مربوط به وقایع قبل از نسخه اول حضور دارد.

A Quiet Place Part II ابتدا در تاریخ ۲۸ مه (۷ خرداد) در سینماها و ۴۵ روز بعد در سرویس استریم پارامونت پلاس اکران می‌شود. در قسمت زیر می‌توانید تریلر نهایی را تماشا کنید:

داستان A Quiet Place Part II پس از اتفاقات مرگبار قسمت اول رخ می‌دهد. خانواده ابوت در این قسمت اکنون باید با ترس و وحشت دنیای خارج مواجه شوند، زیرا باید به مبارزه برای بقا در سکوت ادامه دهند. آن‌ها در ادامه مجبور می‌شوند تا به بخش‌های ناشناخته‌ و دور از خانه حرکت کنند و خیلی زود متوجه می‌شوند که موجوداتی که تنها با صدا قربانیان خود را شکار می‌کنند، تنها خطراتی نیستند که جان آن‌ها را فراتر از مسیرهای پوشانده شده با شن و ماسه تهدید می‌کند.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.