باکس آفیس هفته: جن گیری موفق وارن ها در سکوت

6 June 2021 - 22:30

قسمت جدید مجموعه فیلم‌های ترسناک احضار، این هفته اکران شد و توانست با شکست یک مکان ساکت ۲، صدرنشین باکس آفیس شود. F9 نیز یک رکورد را به نام خود ثبت کرد.

هشتمین قسمت از دنیای سینمایی احضار (The Conjuring) که شیطان مرا وادار کرد (The Devil Made Me Do It) نام دارد، این هفته اکران خود را آغاز کرد و با وجود داشتن یک رقیب رکورد شکن، موفق شد در صدر جدول قرار گیرد.

این فیلم که پرونده‌ای جدید از خانواده وارن‌ها را نشان می‌دهد، در روز جمعه به فروش ۹٫۸ میلیون دلاری، شنبه به فروش ۸٫۶ میلیون دلاری و در نهایت در روز یکشنبه نیز به فروش ۵٫۶ میلیون دلاری رسید تا مجموع فروش افتتاحیه خود را به عدد ۲۴ میلیون دلار برساند و صدرنشین باکس آفیس هفته شود.

در رده دوم اما، دیگر فیلم ترسناک؛ یعنی یک مکان ساکت: بخش ۲ (A Quiet Place Part II) قرار گرفت. این فیلم که در هفته گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ثبت کرده بود، این هفته در روز جمعه به فروش ۶٫۲ میلیون دلاری، شنبه به فروش ۷٫۷ میلیون دلاری و در روز یکشنبه نیز به فروش ۵٫۶ میلیون دلاری رسید.

بدین ترتیب این فیلم در این آخر هفته توانست ۱۹٫۵ میلیون دلار فروش داشته باشد تا مجموع میزان فروش خود تاکنون را به عدد ۸۸٫۶ میلیون دلاری برساند.

از بعد از دوران کرونا تاکنون، هنوز هیچ فیلمی نتوانسته است که فروش خود را از مرز ۱۰۰ میلیون دلار در گیشه آمریکا عبور دهد و باید دید چه فیلمی می‌تواند به عنوان نخستین فیلم، به این مهم دست یابد؟

با وجود آنکه فیلم گودزیلا در برابر کونگ (Godzilla vs. Kong) این هفته حدود نیم میلیون دلار فروش داشت و مجموع فروش خود در آمریکا را به عدد ۹۹٫۱ میلیون دلار رساند، اکثر کارشناسان معتقدند که در نهایت فیلم یک مکان ساکت ۲، زودتر از هر فیلم دیگری فروش خود را از مرز ۱۰۰ میلیون دلار در آمریکا عبور خواهد داد.

کروئلا (Cruella) نیز که برخلاف سایر فیلم‌های لیست، به صورت آنلاین نیز نمایش داده می‌شود، این هفته نیز عملکرد موفقی در گیشه داشت و با فروش ۱۱٫۲ میلیون دلاری، در رده سوم باکس آفیس قرار گرفت. این فیلم در مجموع تاکنون ۴۳٫۶ میلیون دلار فروش داشته است.

در گیشه بین‌الملل نیز، فیلم احضار توانست با فروش ۲۶٫۸ میلیون دلاری در ۴۱ کشور، در صدر جدول قرار گیرد و یک مکان ساکت نیز با فروش ۱۹ میلیون دلاری، در رده دوم قرار گرفت.

اما مهم‌ترین خبر گیشه بین‌الملل، به مانند دو هفته گذشته، مربوط به نهمین قسمت از مجموعه سریع و خشن (Fast & Furious) بود که با نام F9 منتشر شده است.

این فیلم در این هفته، بیش از ۱۳ میلیون دلار دیگر در چند کشور محدودی که در آن منتشر شده است، فروش داشت تا مجموع فروش بین‌الملل خود را به عدد ۲۵۶ میلیون دلار برساند. بدین ترتیب این فیلم با پشت سر گذاشتن گودزیلا در برابر کونگ، تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم هالیوودی در گیشه بین‌الملل در دوران کرونا شد.

F9 در کشور چین ۸٫۸ میلیون دلار دیگر به دست آورد تا مجموع فروش خود در این کشور را نیز به عدد ۲۰۳ میلیون دلاری رسانده باشد.

منبع: hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.