باکس آفیس هفته: صدرنشینی Old همزمان با رکورد مهم F9

25 July 2021 - 20:42
باکس آفیس هفته: صدرنشینی Old همزمان با رکورد مهم F9

در آخر هفته‌ای بی روح، فیلم Old در صدر جدول قرار گرفت، Black Widow به عملکرد متوسط خود ادامه داد و F9 نیز پرفروش‌ترین فیلم آمریکا در طی ۲ سال اخیر شد.

در باکس آفیس نه چندان جالب این هفته، فیلم پیر (Old)، جدیدترین ساخته ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan)؛ کارگردان مطرح هندی، موفق شد با صدرنشینی، نخستین آخر هفته خود را تجربه کند تا تبدیل به ششمین اثر این کارگردان شود که کار خود را با صدرنشینی در گیشه، آغاز می‌کند.

البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که گرچه این فیلم صدرنشین باکس آفیس هفته شد، اما در بین تمام آثار شیامالان که با اکران گسترده منتشر شده‌اند، این فیلم ضعیف‌ترین افتتاحیه را به نام خود ثبت کرد.

بیش از فیلم بانوی در آب (Lady in the Water‎) محصول سال ۲۰۰۶ و با فروش ۱۸ میلیون دلاری، بدترین عملکرد را در بین فیلم‌های با اکران گسترده این کارگردان، رقم زده بود.

فیلم پیر در روزجمعه به فروش ۶٫۹ میلیون دلاری، در روز شنبه به فروش ۵٫۵ میلیون دلاری و در روز یکشنبه به فروش ۴ میلیون دلاری رسید تا در مجموع نخستین آخر هفته خود را با عدد متوسط ۱۶٫۵ میلیون دلاری پشت سر گذاشته باشد.

در رده دوم جدول، فیلم چشمان مار (Snake Eyes) قرار گرفت. این فیلم که سومین قسمت از مجموعه جی.آی. جیو (G.I. Joe) می‌باشد، توانست با فروش ۱۳٫۳۵ میلیون دلاری، رتبه دوم جدول را بالاتر از فیلم بیوه سیاه (Black Widow) به دست آورد.

بیوه سیاه این هفته به فروش ۱۱٫۶ دست یافت تا با افت فروش حدود ۶۰ درصدی بین فروش هفته دوم و سوم خود مواجه شده باشد که یکی از بدترین رکوردها در بین آثار مارول محسوب می‌شود.

انیمیشن هرج‌ومرج فضایی ۲ (Space Jam 2) که هفته گذشته صدرنشین غیرمنتظره باکس آفیس بود، این هفته با افت فروش شدید و ۷۷ درصدی مواجه شد تا با فروش ۹٫۵ میلیون دلاری، در رده چهارم باکس آفیس هفته قرار گیرد.

احتمالا تنها اتفاق مثبت باکس آفیس هفته، برای قسمت نهم مجموعه سریع و خشمگین (Fast & Furious) رخ داد. فیلم F9 این هفته به فروش ۴٫۷ میلیون دلاری دست یافت تا مجموع فروش خود در آمریکا را به عدد ۱۶۳ میلیون دلار رسانده باشد.

این عدد باعث شد تا این فیلم با گذشتن از فیلم یک مکان ساکت ۲ (A Quiet Place 2)، به پرفروش‌ترین فیلم گیشه آمریکا در طی ۲ سال اخیر، تبدیل شود. رکوردی که احتمالا توسط فیلم بیوه سیاه شکسته خواهد شد.

در مجموع نیز این هفته شاهد فروش ۶۹ میلیون دلاری تمام فیلم‌ها در باکس آفیس آمریکا بودیم که به معنی افت ۲۵ درصدی نسبت به هفته گذشته می‌باشد.

رتبهفیلمفروش آخر هفته (در آمریکا)فروش کلی (در آمریکا)
۱Old۱۶٫۵ میلیون دلار۱۶٫۵ میلیون دلار
۲Snake Eyes۱۳٫۳ میلیون دلار۱۳٫۳ میلیون دلار
۳Black Widow۱۱٫۶ میلیون دلار۱۵۴٫۸ میلیون دلار
۴Space Jam: A New Legacy۹٫۵ میلیون دلار۵۱٫۳ میلیون دلار
۵F9۴٫۷ میلیون دلار۱۶۳٫۳ میلیون دلار
۶Escape Room: Tournament of Champions۳٫۴ میلیون دلار۱۶ میلیون دلار
۷Boss Baby: Family Business۲٫۷ میلیون دلار۵۰٫۱ میلیون دلار
۸Forever Purge۲٫۳ میلیون دلار۴۰٫۳ میلیون دلار
۹A Quiet Place Part II۱٫۲ میلیون دلار۱۵۷٫۵ میلیون دلار
۱۰Roadrunner۸۳۰ هزار دلار۳٫۷ میلیون دلار
برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.