باکس آفیس هفته: گشت‌وگذار در گیشه!

1 August 2021 - 21:40
باکس آفیس هفته: گشت‌وگذار در صدر جدول!

مطابق انتظار، فیلم گشت‌وگذار در جنگل موفق شد این هفته در صدر جدول باکس آفیس هفته قرار گیرد.

فیلم ماجراجویی گشت‌وگذار در جنگل (Jungle Cruise)، موفق شد این هفته با وجود آماری که در حد و اندازه ستاره پولساز خود؛ دوئین جانسون (Dwayne Johnson) نبود، در صدر جدول باکس آفیس قرار گیرد.

این فیلم که نخستین هفته اکران خود را تجربه می‌کرد، در روز پیش نمایش خود که از ساعت ۷ بعد از ظهر روز پنجشنبه آغاز شده بود، به فروش ۲٫۷ میلیون دلاری دست یافت.

این فیلم در روز جمعه، به فروش ۱۰٫۶ میلیون دلاری رسید و در روزهای شنبه و یکشنبه نیز فروش ۱۲ و ۸٫۵ میلیون دلاری را تجربه کرد تا افتتاحیه خود را با عدد خوب ۳۴٫۲ میلیون دلاری، آغاز کرده باشد.

این فیلم در حالی به چنین آمار فروشی رسیده است که دو فیلم آخر جانسون، افتتاحیه ۶۰ میلیون دلاری را تجربه کرده بودند. البته این حرف به معنای فروش ضعیف این فیلم نیست و باید به این نکته اشاره کرد که ویروس کرونا و نمایش همزمان این فیلم در سرویس استریم دیزنی پلاس، به فروش این فیلم ضربه زده‌اند.

گشت‌وگذار در جنگل در گیشه بین‌الملل نیز به فروش ۲۷٫۶ میلیون دلاری رسید که در کنار درآمد بیش از ۳۰ میلیون دلاری این فیلم از طریق دیزنی پلاس، باعث شد تا این فیلم نخستین آخر هفته جهانی خود را با فروش ۹۱٫۸ میلیون دلاری، سپری کرده باشد.

یکی دیگر از فیلم‌های جدید این هفته، فیلم شوالیه سبز (The Green Knight) بود که در رقابتی بسیار نزدیک با فیلم پیر (Old)، موفق به شکست این فیلم شد تا در رده دوم قرار گیرد.

فیلم شوالیه سبز (The Green Knight)

شوالیه سبز با فروش ۶٫۷۸ میلیون دلاری، توانست رده دوم جدول را از آن خود کرد. فیلم پیر نیز که هفته گذشته را در صدر سپری کرده بود، این هفته با افت ۶۰ درصدی فروش مواجه شد و با فروش ۶٫۷۶ میلیون دلاری، در رده سوم قرار گرفت. دیگر فیلم جدید هفته، فیلم مرداب (Stillwater) بود که با فروش ۵٫۱ میلیون دلاری، در رده پنجم جدول قرار گرفت.

اما فیلم بیوه سیاه (Black Widow) این هفته با فروش ۶٫۴ میلیون دلاری در رده چهارم قرار گرفت. این فروش باعث شد تا این فیلم یک رکورد منفی دیگر دنیای سینمایی مارول را از نیز آن خود کند. این میزان فروش در هفته چهارم، بدترین رکورد تاریخ فیلم‌های مارول که توسط کمپانی سونی منتشر شده‌اند، محسوب می‌شود.

فیلم‌های مارول که توسط سونی منتشر شده‌اند، همگی در هفته چهارم فروش بالای ۱۰ میلیون دلاری را تجربه کرده‌اند و تنها فیلمی که در کنار بیوه سیاه موفق به انجام این کار نشده بود، فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک (Ant-Man and the Wasp‎) بود که آن فیلم در هفته چهارم اکران خود، فروش ۸٫۷ میلیون دلاری را تجربه کرده بود.

فیلم بیوه سیاه (Black Widow)

فیلم بیوه سیاه، بسیاری از رکوردهای منفی مارول را به نام خود ثبت کرده است …

بیوه سیاه همچنین مجموع فروش خود در آمریکا را به عدد ۱۶۷ میلیون دلار رسانده است و در طی چند روز آینده خواهد توانست رکورد فیلم F9 را زده و تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم آمریکا در طی دوران کرونا شود. F9 در حال حاضر به فروش ۱۶۸٫۵ میلیون دلاری در گیشه آمریکا رسیده است.

رتبهفیلمفروش آخر هفته (در آمریکا)فروش کلی (در آمریکا)
۱Jungle Cruise۳۴٫۲ میلیون دلار۳۴٫۲ میلیون دلار
۲The Green Knight۶٫۷۸ میلیون دلار۶٫۷۸ میلیون دلار
۳Old۶٫۷۶ میلیون دلار۳۰ میلیون دلار
۴Black Widow۶٫۴ میلیون دلار۱۶۷ میلیون دلار
۵Stillwater۵٫۱ میلیون دلار۵٫۱ میلیون دلار
۶Space Jam: A New Legacy۴٫۲ میلیون دلار۶۰ میلیون دلار
۷Snake Eyes: G.I. Joe Origins۴ میلیون دلار۲۲ میلیون دلار
۸F9: The Fast Saga۲٫۶ میلیون دلار۱۶۸ میلیون دلار
۹Escape Room: Tournament of Champions۲٫۲ میلیون دلار۲۰ میلیون دلار
۱۰The Boss Baby: Family Business۱٫۳ میلیون دلار۵۳ میلیون دلار
برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.