باکس آفیس هفته: صدرنشینی ابرقهرمانان دیوانه!

8 August 2021 - 22:25
باکس آفیس هفته: صدرنشینی ابرقهرمانان دیوانه!

فیلم ابرقهرمانی جوخه انتحار توانست با ثبت یک رکورد مثبت ولی عملکردی نه چندان جالب، در صدر جدول باکس آفیس این هفته قرار گیرد.

فیلم جوخه انتحار (The Suicide Squad) به کارگردانی جیمز گان (James Gunn)، اکران خود را از پنجشنبه شب و با ثبت بهترین میزان فروش در روز پیش نمایش (پنجشنبه) برای یک فیلم با درجه سنی بزرگسال در دوران کرونا، آغاز کرد.

این فیلم ابرقهرمانی در این روز به فروش ۴٫۱ میلیون دلاری رسید تا در کنار فروش ۸ میلیون دلاری خود در روز جمعه، نخستین روز خود را با فروش ۱۲٫۱ میلیون دلاری، سپری کرده باشد.

جوخه انتحار در روز شنبه به فروش ۸٫۲ میلیون دلاری و در روز یکشنبه نیز به فروش ۶٫۱ میلیون دلاری رسید تا در مجموع با فروش ۲۶٫۵ میلیون دلاری، نخستین آخر هفته خود را تجربه کرده باشد.

آماری که گرچه بهترین میزان افتتاحیه برای یک فیلم با درجه سنی بزرگسال در دوران کرونا بود، اما از آن چه کمپانی برادران وارنر انتظار داشت، بسیار کمتر است. پیش از این انتظار می‌رفت که این فیلم که با نقدهای مثبت منتقدین نیز رو به رو شده است، بتواند با فروش بیش از ۳۰ میلیون دلاری، کار خود را در باکس آفیس آغاز کند.

یکی از دلایل اصلی این فروش کم، همان مشکلی است که فیلم بیوه سیاه (Black Widow) نیز درگیر آن شده بود. اکران همزمان فیلم در سینما و سرویس استریم کمپانی سازنده فیلم که باعث شده تا به خصوص در شرایطی که ویروس کرونا نیز قصد عقب نشینی ندارد، بسیاری از مردم ترجیح دهند تا در منازل امن خود، به تماشای این فیلم بنشینند.

صدرنشین هفته گذشته، یعنی فیلم گشت‌وگذار در جنگل (Jungle Cruise) نیز در هفته دوم خود موفق به فروش ۱۵٫۶ میلیون دلاری شد تا با افتی کمتر از ۶۰ درصد، در رده دوم جدول قرار گیرد.

فیلم گشت‌وگذار در جنگل (Jungle Cruise)

در رده سوم جدول نیز، صدرنشین دو هفته قبل باکس آفیس، یعنی فیلم پیر (Old) قرار گرفت که با فروش ۴٫۱ میلیون دلاری و با شکست فیلم بیوه سیاه، رده سوم را از آن خود کرد.

همچنین همانطور که انتظار می‌رفت و هفته قبل نیز به شما گفته بودیم، فیلم بیوه سیاه که با فروش ۴ میلیون دلاری در رده چهارم باکس آفیس هفته قرار گرفت، با وجود ثبت انواع رکوردهای منفی در بین فیلم‌های مارول، این هفته توانست یک رکورد مثبت در دوران کرونا را به نام خود ثبت کند.

این فیلم در روز پنجشنبه موفق شد با عبور از نهمین قسمت از مجموعه سریع و خشمگین (Fast and Furious)، تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم سینما در طی ۲ سال اخیر در گیشه آمریکا شود.

رتبهنام فیلمفروش آخر هفته (در آمریکا)فروش کلی (در آمریکا)
۱The Suicide Squad۲۶٫۵ میلیون دلار۲۶٫۵ میلیون دلار
۲Jungle Cruise۱۵٫۶ میلیون دلار۶۵٫۳ میلیون دلار
۳Old۴٫۱ میلیون دلار۳۸٫۵ میلیون دلار
۴Black Widow۴ میلیون دلار۱۷۴٫۳ میلیون دلار
۵Stillwater۲٫۸ میلیون دلار۱۰ میلیون دلار
۶The Green Knight۲٫۵ میلیون دلار۱۲٫۱ میلیون دلار
۷Space Jam: A New Legacy۲٫۴ میلیون دلار۶۵٫۶ میلیون دلار
۸Snake Eyes: G.I. Joe Origins۱٫۶ میلیون دلار۲۶ میلیون دلار
۹Escape Room: Tournament of Champions۱٫۲۵ میلیون دلار۲۳ میلیون دلار
۱۰F9: The Fast Saga۱٫۲۳ میلیون دلار۱۷۱ میلیون دلار
برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.